vineri, 26 iulie 2013

Voi mai cititi ?

Vorbeam zilele trecute cu prietena mea cea mai buna si mi-a zis ca sa apucat de citit Biblia , indata o termina si vrea sa se apuce de citit romane crestine  Are un serviciu care este foarte putin solicitant si de aceea isi permite :) Eu una nu am mai citit o carte de foarte mult timp .Spre rusinea mea cred ca de prin liceu sau chiar mai bine .Si ca sa continuii Biblia nu am citit-o din copilarie .
Vorbind cu prietena mea ma facut curioasa  e biblie , si am dat pur si simplu un search pe google si am gasit tot felul de Biblii , spre mirarea mea :)   .Bine banuiesc ca toate au cam acelasi continut , dar site-ul unde am dat de ele avea o gama variata de biblii .De la biblii pentru femei sau pentru  copii pana la biblii de buzunar , biblii in limba engleza , maghiara , biblii cu fermoar sau biblii cu diferite invelitori.
Am gasit chiar si o biblie cu explicatii . Nu stiu exact de fel de explicatii insa mi-ar place sa  recitesc si eu biblia . Momentan nu imi mai ajunge timpul nici sa respir insa vreau sa cred, ca atunci cand imi va creste copilasul , ma voi apuca sa i-o citesc lui . Incepem cu biblia pentru copii si apoi a va continua el  cu biblia normala .
Dupa ce am vorbit cu prietena mea si mi-a povestit cate ceva din cele citite ,ma apucat asa o pofta de recitit o biblie insa , timpul ma preseaza . Dar am sa fac eu cumva si poate am sa citesc una , doua  pagini pe seara si asa  am sa reusesc si eu sa o termin .

Voi ati citit biblia sau romane crestine ? 
Share:

4 comentarii:

  1. Eu citesc in parale cam 10 carti :-S Daca as avet timp as citi tototototot :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. super , felicitari .
    eu una plec la 5.30 la servic , pe la 3 ajung acasa , apoi treburle casnice, seara pic lata :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu citesc in paralel Romantica de C.Constantin,Amandoi de Rebreanu,Mare tranquillitatis.

    RăspundețiȘtergere
  4. iti doresc multa rabdare si timp ca sa citesti biblia si cartile pe care le doresti

    RăspundețiȘtergere