Voi mai cititi ?

Vorbeam zilele trecute cu prietena mea cea mai buna si mi-a zis ca sa apucat de citit Biblia , indata o termina si vrea sa se apuce de citit romane crestine  Are un serviciu care este foarte putin solicitant si de aceea isi permite :) Eu una nu am mai citit o carte de foarte mult timp .Spre rusinea mea cred ca de prin liceu sau chiar mai bine .Si ca sa continuii Biblia nu am citit-o din copilarie .
Vorbind cu prietena mea ma facut curioasa  e biblie , si am dat pur si simplu un search pe google si am gasit tot felul de Biblii , spre mirarea mea :)   .Bine banuiesc ca toate au cam acelasi continut , dar site-ul unde am dat de ele avea o gama variata de biblii .De la biblii pentru femei sau pentru  copii pana la biblii de buzunar , biblii in limba engleza , maghiara , biblii cu fermoar sau biblii cu diferite invelitori.
Am gasit chiar si o biblie cu explicatii . Nu stiu exact de fel de explicatii insa mi-ar place sa  recitesc si eu biblia . Momentan nu imi mai ajunge timpul nici sa respir insa vreau sa cred, ca atunci cand imi va creste copilasul , ma voi apuca sa i-o citesc lui . Incepem cu biblia pentru copii si apoi a va continua el  cu biblia normala .
Dupa ce am vorbit cu prietena mea si mi-a povestit cate ceva din cele citite ,ma apucat asa o pofta de recitit o biblie insa , timpul ma preseaza . Dar am sa fac eu cumva si poate am sa citesc una , doua  pagini pe seara si asa  am sa reusesc si eu sa o termin .

Voi ati citit biblia sau romane crestine ?