Vogati -Magazin pentru barbati



V-am obisnuit sa va prezint mai mereu cate un magazin online cu haine de dama .Ei bine de data aceasta ne lasam pe noi de o parte si vreau sa va vorbesc despre un magazin cu haine online barbati .Trebuie sa ii imbracam si pe ei nu ? Si daca tot sunteti in cautarea unor haine barbatesti de ce sa nu cumparati inteligent , ieftin si bun :)
De la Vogati va puteti imbraca sotul/prietenul din cap pana in picioare .Gasiti articole de imbracaminte de la tricouri , pantaloni , jachete ,pana la incaltaminte ...ce mai de toate ...gasiti chiar si accesorii , ceasuri  ,curele si parfumuri toate la preturi mai mult decat acceptabile .
Am vazut pe site ca se ofera si cadouri pentru comenzi si anume chiloti Calvin Klein sau sosete Nike/Addidas .
Am analizat toate produsele de pe site si am vazut multe lucruri interesante . Am gasit o gama mare si diversificata de camasi .Ii le-am aratat si sotului si si-a facut si un whislist  :)





Aceasta camasa se poate purta si cu maneca lunga si cu maneca scurta , lucru ce o face mai deosebita si interesanta .Dai banii pe una si lumea crede ca ai 2 :))


 .





Alte caro-uri  si mai interesante .... Cu chiu cu vai  sa abtinut sotul meu de la a mai alege si alte modele , dar trebuie sa mai cumparam si altele :)) Pretul camasilor incepe de la 68 de lei ..eu zic ca se merita avand in vedere ca sunt modele unice ,moderne si frumoase.

Si daca tot e vara am mai tras un ochi si la Bermude si costume de baie barbatesti bine inteles :)













Tare interesanti toti pantalonii la preturi tare bune ...v-as  mai arata dar risc sa  va arat tot ce e pe site, ca imi plac toti , nu de alte :)) si mai bine va las in suspans si  intrati voi singurele si vedeti ce se gaseste pe acolo.

Pe langa lucrurile cumparate daca vreti sa faceti o  surpriza partenerului  puteti incerca cu un parfum sau un ceas . Sotiorul meu nu s-a putut abtine si si-a pus pe whislist si un parfum Dolce Gabbana pour Home . La mai avut i-a placut mult si vazand pretul mai mult decat ok , a zis ca trebuie sa fie al lui .



Asa dar cu whislist-ul facut ,ramane sa se hotarasca ce vrea exact si apoi sa ne bucuram de produsele comandate . Oricum sotul e bucuros ca in sfarsit i-am gasit un magazin unde poate sa se rasfete si el :)).