Hoteluri din Mamaia

Cred ca majoritatea dintre voi , ati vizitat pana acum Mamaia . Eu una am facut-o prima data acum vreo 4-5 ani , de fapt daca stau bine si ma gandesc in 2008 , deci sunt 5 ani . Am mers chiar de  1 mai , iar statiunea nu a fost chiar atat de plina, putina agitatie pe    1 , si 2 mai apoi liniste . Noi stand o saptamana am avut timp sa exploram statiunea in voia cea buna .
Atunci cand am cautat un  hotel in Mamaia , ne-am uitat si la pret dar si vederea spre mare .Am gasit unu de 2 stele , insa foarte curat si marea la 2 pasi . Sa gasesti un hotel in mamaia  e foarte simplu .Sunt la tot pasul , stau unul langa altul , trebuie doar sa fii atenta la detalii . Mamaia e destul de maricica dupa parerea mea si hoteluri sunt peste tot , trebuie doar sa ai banii pregatiti si sa iti faci o rezervare din timp , pentru ca este o statiune destul de cautata si desi sa zice ca e o statiune pentru tineret , cele care ati ajuns prin Mamaia , ati observat ca sunt turisti de toate varstele . In Mamaia ai oarecum mai multe facilitati , decat in celelalte statiuni , sau cel putin asta e parerea mea. E cea mai aproape statiune de centrul orasului Constanta si de aici poti vizita destul de multe obiective .
Mie una mi-a placut destul de mult in Mamaia , mai mult decat in celelalte statiuni , daca as mai avea ocazia sa vad marea aici la noi in tara cu siguranta Mamaia as alege , si aici ma gandesc si din perspectiva hotelurilor .V-am zis le-am cam vazut din exterior pe toate , mi-au placut locatia lor si in felul cum arata  .Cu un simplu click pot afla si cum arata in interior  , trebuie doar sa caut hotel Mamaia si gasesc tot ce vreau.
Ati fost in Mamaia ? Cum vi s-a parut, statiunea/hotelurile  ?