Review -Apa de toaleta L'occitane Vanille & Narcisse

Sunt datoare de ceva timp  cu acest review , asa ca intr-un final am reusit sa il scriu .

Vanille & Narcisse de L`Occitane en Provence este un parfum Oriental Floral de dama. Acesta este un parfum nou, Vanille & Narcisse a fost lansat in 2013. Aceasta apa de toaleta este o combinatie intre vanilie si narcise ,din care rezulta o mireasca discreta dar si placuta,foarte placuta as putea spune :)

 

Mie imi plac parfumurile dulci ,in special cele ce contin vanilie .Aceste miroase absolut divin.
Dar nu imi place ca nu persista foarte mult ,dar avand in vedere ca e apa de toaleta sa zicem ca se accepta :)
Tocmai mi-am bagat nasucul in sticluta   pentru a avea mirosul impregnat  si pentru a putea fi obiectiva :)
Pot sa va zic ca il ador .
Notele de varf sunt coacaze negre si bergamot; notele de mijloc sunt narcisa si gardenie; Notele de baza sunt boabe de tonka si vanilie.

Sticluta are 7,5 ml  si ce nu imi place e ca nu are pulverizator ,dar totusi imi aduce aminte de apele de colonie de pe vremuri .Acele ape ce le foloseau bunicile noastre :)

Eu zic ca e un parfum dulce , floral potrivit pentru primavara /vara insa eu nu prea tin cont de aceste aspecte si atunci cand imi place un parfum il folosesc indiferent de momentul zilei  sau anotimp .La fel si pe acesta l-as purta oricand pentru ca imi da o stare de bine ,ma face sa zambesc si sa fiu increzatoare in mine .

Daca va intereseaza o gasiti in farmaciile Sensiblue ( eu nu am asa ceva la mine in oras )
Si costa 45de lei -Un pret cam maricel zic eu avand in vedere gramajul si peristenta lui nu tocmai ridicata .

Per total ii ofer nota 8/10 avand in vedere minusurile specificate mai sus .Poate voi daca il  veti incerca veti avea alta parere si poate ii veti acorda o nota mai mare .
Aceasta a  fost parerea mea sincera despre aceasta ala de toaleta .

Voi ati incercat-o  ? Va tenteaza ?

Etichete: