Mic Haul

Nu v-am mai aratat de mult ce mi-am mai cumparat , adevarul e ca nici nu prea mi-am mai luat mare lucru .Incerc sa strang banuti pentru concediu ce urmeaza :)
Asa dar cu punga stransa mi-am cumparat doar lucruri marunte ..cam asa cum sunt si cele din poze .Adevarul ca de-al lungul timpului mi-am mai luat una alta ,dar nu le-am mai pozat , acestea sunt cele mai recente achizitii .
Am vazut la o prietena oja argintie si mi-a placut mult , am zis trebuie sa o am si eu , cand mi-am dat comanda era oferta parca si costa 9,99 asa ca mi-am luat-o si pe cea aurie si nu regret sunt superbe amandoua .




Si pentru ca ,dupa cum v-am zis ma pregatesc de un concediu m-a incantat cand am vazut ca printre revistele cu cadouri de luna asta se gaseste si o astfel de palarie .Mi-a placut ,m-am dus la Rodipet si mi-am cumparat-o :)  Mi-am mai luat anul trecut o palarie insa are borurile prea largi si e cam incomoda .Asta imi place mult mai mult .Palaria am gasit-o la revista Femeia si a costat 12 lei .


Voi ce v-ati mai cumparat in ultimul timp ?

Etichete: