Vara asta purtam pantofi de la pantofiori.net

Chiar daca vara aproape si-a intrat in drepturi .. cam repede zic eu .. eu tot mai port botine , in zilele nu foarte calduroase .Spre exemplu ieri a plouat si botinele au fost perfecte pentru vremea de afara .



Astazi a fost mai cald si  am putut trece la pantofi . Nu a fost nici una din perechile de mai jos , insa nu m-as da in laturi de la a purta asa ceva. Sunt niste modele superbe , chiar daca nu port eu cu toc asa inalt cum e primul model , insa as face un sacrificiu doar sa am asa o pereche :))



 Daca maine se mai incalzeste abia astept sa trec din nou la sandale cu toc . Am renuntat de ceva vreme la tinute sport  si de atunci port tinute mai elegante  sau  cat mai feminine .
As purta cu mare drag oricare din aceste perechi de sandale , fie ele cu toc fie cu platforma ... Nu omit nici sandalele cu talpa joasa.Sunt bine venite oricand , se potrivesc aproape oricarei tinute si vara sunt foarte practice .
Pe Pantofiori.net  am gasit si cateva astfel de modele ....


Vara trecuta mi-am facut un stoc de sandalute , am sandale pentru toate ocazile si toate tinutele . Dar stiti cum e  niciodata nu ai prea multe asa ca am dat o raita pe net sa vedem ce sa mai gaseste prin magazinele online .Poate gasesc ceva ce nu am sau  un model sa imi atraga atentia . La cat sunt eu de "pofticioasa " nu se putea sa nu gasesc ceva frumos .  Pe pantofiori.net am gasit de la cizme, tenisi , botine , sandale .. si tot ce  tine in materie de incaltaminte . Este un site aerisit , imi place aranjarea produselor  si ce imi mai place in momentul de fata e .. ca sunt reduceri substantiale la toate produsele .
Oricum pe site am vazut multe modele deosebite si va sugerez sa nu ramaneti doar cu ce v-am aratat eu in poze, va invit sa intrati pe site sa vedeti si restul .Chiar daca acum nu aveti bani ,veti sti pe viitor de unde sa va luati incaltamintea. Cu siguranta cu oricare din ele nu veti ramane in anonimat , veti intoarce multe priviri si  prietenele va vor invidia. Aaa si sa nu uit veti fi la moda ,indiferent de ce ati alege .

Pantofi sunt piesele care ne scot cel mai bine  tinuta in evidenta.Incaltamintea pentru mine trebuie sa fie si comoda , pe langa faptul ca e deosebita . Chiar daca un model de  pantof e in trend dar nu e si comod nu il cumpar  .Va sfatuiesc si pe voi sa aveti grija atunci cand va cumparati incaltamintea  sa fie comoda , draguta , in trend si sa vi se potriveasca cerintelor voastre .

Etichete: