joi, 30 mai 2013

The Polishes Challenge 1 : two colors

Astazi dau drumul unei noi colaborari cu fetele mele dragi. Este tot o colaborare  unde ne "etalam" unghiutele pe diferite teme .


Pentru astazi v-am pregatit o manichiura formata doar din 2 culori .




Sper sa va placa si sa nu ma criticati prea tare pentru  o mica greseala de "tipar " cine o observa ...faceti-va ca n-o vedeti si pentru cine n-o observa mai bine pentru mine :))
Am vazut deja cateva manichiuri superbe la celelalte fete asa ca va invit si pe voi sa spuneti care e mai draguta .


Share:

11 comentarii:

  1. Ti-a iesit foarte frumos. Imi plac nuantele folosite si cum ai aranjat punctele. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-au iesit frumos. Imi place bleumarinul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplu dar atat de frumos, imi place mult de tot manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos arata! Oja inchisa la culoare e superba.
    Sa specifici si ojele folosite, sa avem ce trece pe wishlist. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragut au iesit

    http://btl-allysa.blogspot.ro/ te invit pe la mine… as aprecia daca te-ai abona :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac culorile,model simplu dar de efect! Imi place,e tare dragut

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte draguta, simpla si de efect

    RăspundețiȘtergere
  8. Simple, dar super dragute :X:X

    RăspundețiȘtergere