Review Crema de zi si de noapte Beautiful skin No7

Am avut norocul sa testez cele 2 creme de fata Beautiful skin de la No7 . Am testat-o atat pe cea de zi cat si pe cea de noapte .



Ce am avut eu a fost varianta tester , in tuburi de 10ml , insa mi-a ajuns suficient incat sa imi fac o parere .
Stiu ca produsele de la Boots si mai exact No7 se vand in farmaciile Sensiblu. Nu am o astfel de farmacie in oras , insa sper ca voi mai avea ocazia sa folosesc aceste creme pentru ca mi-au placut mult. 

Crema de zi Beautiful Skin

Ce zice producatorul ? 

" No7 Beautiful Skin Crema de zi pentru ten Normal / Dry Skin este îmbogățit cu ulei de macese pentru a netezi zonele uscate. În cadrul studiilor, aproape trei sferturi din femei au  observat un ten mai radiant, după doar o săptămână.
No7 Beautiful Skin Crema de zi este cea de a doua și ultima etapă de a finaliza rutina pielii frumoase, prin hidratare perfecta. Cu trei formule pentru a se potrivi cu fiecare tip de piele, creme zi frumoasă de piele piele generos cu TLC a hidrata, sub tensiune și echilibru.
Cu puterea protectoare adăugată de SPF15 și 5 ★ tehnologia UVA, cele hidratante multitasking ajuta pielea lupta împotriva efectelor nocive ale soarelui și păstrați-vă în căutarea ca tineri ca posibil. Există, de asemenea, o serie de creme de noapte pentru fiecare tip de piele, de asemenea, pentru hrana piele cu adevărat adaptat 24 de ore pe zi. "

Ce zic eu  ?

Aceasta crema este o crema pentru tenul uscat .Mi-a prins foarte bine pentru ca am tenul mixt si unele parti sunt chiar uscate .Intradevar imi lasa pielea hidratata si fina .Intra  foarte repede in piele si nu lasa o pelicula grasa pe ten , cu toate acestea fondul de ten adera foarte bine ,dupa utilizarea cremei.
Am terminat de cateva zile flacoanele si chiar le duc dorul , imi placea cum imi face tenul si acesta se simtea foarte bine .
Ce imi mai place la crema este ca are SPF 15 si 5 * in tehnologia UVA  ,dar si ca este hipoalergenica.
Consistenta cremei este una usoara , cremoasa , densa  iar mirosul este unul insesisabil si delicat.

Despre ingrediente nu stiu sa va zic mare lucru pentru ca unu la mana nu ma pricep , doi la mana pe flacoane nu am trecute ingredientele .
Ambalajele originale ale cremelor arata asa 


Dupa cum se vede au 50 ml  iar ambalajul desi pare din sticla e de fapt din plastic :)

Despre crema de noapte mare lucru nu prea mai am ce sa va zic am zis aproape tot la crema de zi si aceste 2 creme se completeaza foarte bine .
 Folosind si crema de zi si crema de noapte tenul mi-a fost hidratat 24 din 24 de ore .Dimineata la trezire aveam un ten luminos , radios vai  ce imi mai placea senzatia :)
Beautiful Skin Night este imbogatita cu multivitamine ,un amestec de minerale si ulei de macese .
 La fel ca si crema pentru zi si aceasta crema este hipoalergenica.

Dupa cum ziceam cremele le gasiti in farmaciile Sensiblu la un pret de aproximativ 70 de lei. 
Intradevar pretul putin cam mare pentru bugetul meu ,insa o cutie ajunge o perioada mai lunga pentru ca nu e nevoie de mult produs pentru a-l intinde pe fata .
Minusuri la aceasta crema .. cantitatea prea mica ...in tubuletele de tester care le-am avut eu :))
In rest nota 10 sincer nu am nici o obiectie la cele 2 creme si chiar as vrea sa le mai folosesc. 

Voi ati incercat aceste creme ?Sau orice alt produs de la No7 ? Ce parere aveti despre produse ?

Etichete: