luni, 27 mai 2013

New Order Sheinside

In sfarsit mi-a ajuns si ultima comanda de la Sheinside  . Nu stiu ce sa intamplat de data asta de mi-a ajuns la posta vamala .Eu nu am asa ceva in oras si am ajuns mai greu in posesia rochitei.Dar mai bine mai tarziu decat niciodata:) 

Cu parere de rau nu am putut sa  port rochia inca pe afara ,pentru ca de vreo 2 saptamani ploua , e frig si abia astept sa plec la mare la soare <3 . Din cauza ploii nu am purtat rochita decat in casa pentru cateva poze. Poze de care nu sunt foarte multumita ... dar sunt tare nerabdatoare sa va arat ce mi-am luat si sa imi spuneti parera voastra. 





Nu va speriati de ochi mei :) Uitati-va de la gat in jos :))))))

Rochia o puteti vedea mai bine aici  .Iar daca va intereseaza sa o cumparati o gasiti la pretul de 27 $ ( 110 ron ) iar transportul este gratis .Ajunge acasa in jur de 10-15 zile .
Mie una imi place mult rochita este destul de versatila  , dupa parerea mea merge si la o nunta , si la birou dar si zi de zi . 
Voi ce parere aveti ?  
Share:

13 comentarii:

  1. Imi place rochita,stai linistita,vine vara din nou :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e foarte draguta si accesoriile imi plac :) cam greu cu posta vamala :(
    Sa o porti cu placere! :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. e foarte frumoasa i-mi place si culoarea

    RăspundețiȘtergere
  4. e tare frumoasa si iti vine foarte bine
    si eu astept sa imi ajunga o rochita de la sheinside
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. E super rochita, si cat se poate de versatila, plus ca nude is the new black :)

    RăspundețiȘtergere
  6. E frumoasa foc!Dar si pantofii sunt wow! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. arata superb felicitarii iti sta foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  8. vai dar cat de bine iti sta ador aceasta culoare si cred ca se potriveste oricui . esti o dulce sa o porti cu drag ..

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa rchita.
    Sa o porti cu placere.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti sta foarte bine :*
    Ai un blog tare dragut :x...
    daca vrei te invit pe la mine http://btl-allysa.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. este foarte draguta si iti vine foarte bine, sa o porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  12. E foarte frumoasa si versatila, ador pliurile :)

    RăspundețiȘtergere
  13. e mai mult decat superba rochita si nici pretul nu e mare :D
    sa o porti cu drag iti sta superb!!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere