Review: Sandale Grendha

Va spuneam aici  ca ZorileStore cauta ambasador  si ca ofera spre testare bloggarilor papucei pentru testare .
M-am inscris si eu atunci pentru testarea unei perechi de sandalute .Din pacate nu am primit perechea vruta insa am primit alta pereche la fel de draguta.Am vazut ca multe fete au fost dezamagite ca nu si-au primit ce au cerut sau ca le-au ajuns foarte greu . La mine au ajuns cam la o saptamana dupa ce am facut articolul ,dar inainte am fost instiintata ca perechea ceruta initial, nu  mai este in stoc si sa imi aleg alta .
Perechea pe care am primit-o este aceasta :




Imi plac foarte mult, sunt moi , talpa din  cauciuc foarte moale si antiderapanta.Floricica mi se pare foarte eleganta si sandalutele mi se par foaret versatile .Merg foarte bine la o pereche de pantaloni dar la fel de bine si la o fustita.
Prea multe nu va pot spune despre ele pentru ca nu am avut ocazia sa le port decat putin prin casa .
Eu port marimea 39 si 39 am cerut .Marimea 39 am primit insa imi sunt fixi  si sper ca se vor mai lasa putin de la purtat .Ma jeneaza putin intre degete ,dar dupa cum ziceam sper ca se vor lasa ,pentru ca sunt dintr-un plastic foarte fin.



Dupa ce le voi purta mai mult va voi putea spune mai multe...deocamdata atat.
Va plac sandalutele mele ?

Etichete: