Vacanta la Barcelona

Da... urmatoarea vacanta la fi o  vacanta la Barcelona . Uite asa mi  s-a pus mie pata intr-o seara .I-am spus sotului si a fost si el foarte incantat de idee .Anul acesta avem programat ceva, insa pentru la anul ne-am hotarat sa mergem la  Barcelona. Am auzit doar lucruri de bine... multe obiective turistice ,preturi bunicele . Cand imi aleg un loc de vacanta in primul rand ma gandesc la un loc cu  mare si soare apoi sa aiba si ceva obiective turistice .Barcelona le are pe toate si chiar in plus pe langa acestea . 
Pentru ca deja am inceput sa ma documentez si sa  stiu tot ce misca pe  acolo ,vreau sa va zic , ca prima mea dorinta este sa vizitez ,parcul Guell . Am inteles ca este un parc extraordinar de frumos , cu casute parca din turta dulce ,terase si alte minunatii care  nu trebuie   ratate .




Urmatorul obiectiv va  fi La Rambla .Unul din cele mai populare si populate locatii .Aici se gasesc magazine , dar si diversi artisti care pentru cativa euro va pot oferii un suvenir frumos.
La Rambla este situata intre Piata Catalunya si monumentul lui Cristofor Columb.Piata Catalunya este o piata imensa si este considerata centrul orasului .
Constructia monumentului a fost terminat undeva in jurul anului 1888 ,acesta fiind construit din piatra si fier ,avand o inaltime de aproximativ 60 m .Acest monument consta intr-o columna inalta ce are deasupra sa o statuie a lui Columb.Se poate urca in varful turnului si se poate admira privelistea orasului . Ce poate fi mai minunat   ?

In apropiere de  Rambla se mai afla si piata regala , care este dispusa in forma de patrat  si pe laturile acestuia de gasesc multe restauranete , cluburi si alte cele :)
Pe langa toate acestea ,neaparat trebuie o viziata si la Sagrada Familia .Aceasta nu cred ca mai are nevoie de nici o prezentare .Toata lumea cred ca a auzit de ea. Sagrada Família  este o uriasa biserica din capitala CatalonieiBarcelona . Imensa cladire este inca neterminata, desi se lucreaza la ea din 1882. 



Cum sa nu vrei sa vezi asa ceva ? Mai sunt multe obiective de vazut dar asta ar insemna sa va scriu pana dimineata :)
Totusi pentru cazare m-am gandit la Costa Brava . Am inteles ca din statiunile din Costa Brava se poate  ajunge usor cu trenul in Barcelona , iar durata e circa 30 minute . Asa pot benficia de mult soare si mare dar si de vizitele pe care mi le-am propus .
As alege un Charter Costa Brava din Cluj Clujul e mai aproape de mine decat Bucurestiul si cred ca ar  fi o obtiune mai buna .
Cum as putea sa aleg altceva in loc de Costa Brava - Raiul pe pamant .
Am gasit cateva oferte bune la  Agentia de turism Paralela 45 . Imi place ca pe site sunt explicati multi pasi  importanti .Detaliat servicile  incluse ,cele neincluse, orele de zbor . La multe agentii de gen nu am gasit specificate multe chestiute care aici le gasesc .
Agentia este  serioasa , am referinte despre ea si peste tot numai lucruri de bine .Imi place ca pe site gasesti si idei de excursii obtionale . Adica pentru mine care nu am fost niciodata intr-un loc si nu stiu sigur ce as putea vizita , aici imi explica si am indruma spre cele mai frumoase atractii turistice. 
Acum ca mi-am facut planul pentru anul viitor nu imi ramane decat sa strang banuti si sa astept ofertele pe 2014 de la Paralele 45 .

Voi ati vizitat Barcelona ,imi recomandati ceva ?




Articol participant la a saptea etapa a editiei Spring SuperBlog 2013.