OOTD -Ma pregatesc de vara

Nu multe dintre voi stiti motivul pentru care astept eu vara cu atata ardoare ,o sa il aflati la momentul potrivit ..Astazi vreau sa va arat cu ce ma aprovizionez eu pentru vara .... 
Aveam eu ceva rochite de vara insa model asa nu ,  am vrut sa imi iau vara trecuta insa nu am gasit la mine in  oras ,iar de pe net pana am  cautat eu peste tot si pana am gasit ceva pe placul meu ,a trecut vara . :) 
Totusi intr-un final am gasit aceasta rochie si  n-am mai stat pe ganduri ...vazut ,placut ,cumparat.



Am gasit-o in magazinul Online starshiners.ro  .Este o rochita Mexton si a costat pana in 100 de ron . In partea de sus este din bumbacel care se muleaza frumos pe corp iar in partea de jos dintr-un material elastic ,poliester mai exact. Este lunga pana in pamant exact cum imi plac.Ceea ce nu imi place este ca e prea decoltata( eu ne fiind foarte dotata de la mama natura :))  ,insa asta se rezolva ...Nu e o problema grava . Rochia masoara 126 cm de la subrat pana jos ,eu avand 164cm ..este exact lungimea care imi trebuie .In spate se incheie cu fermoar iar bretelele sunt ajustabile .
Comanda mi-a venit in 24  de ore ...am dat comanda in jurul amiezei ,iar a doua zi tot asa  pe la amiaz mi-a ajuns. Mi-a adus-o curierul la usa.

Costul transportului se adauga automat la comanda .La mine a fost 15 lei  ,insa  cu cat comanda este mai mare, cu atat pretul transportului este mai mic sau chiar 0!
A venit frumos impachetata si arata exact ca pe site .Eu sunt foarte multumita de ceea ce am primit.Oricum stiti ca eu sunt adepta cumparaturilor online si asta mi-a intarit puterea de convingere ca nu pierd nimic comandand online.


 Nu stiu cate din voi ati intrat recent pe pagina si cate din voi ati aflat de noua colectie de la Mexton lansata acum de 8 martie . Daca nu stiati va zic eu , ca vedeta acestei colectii este Oana Zavoranu. Mie una nu imi place felul e de a vorbi si cum sa comportat in ultimul timp,insa de frumoasa e frumoasa nu am ce zice , la cei  40 de ani ai sai ,da clasa multor fete din ziua de azi ... 

Ce parere aveti de rochita mea? Voi ati comandat ceva de la Starshiners.ro ? Va placut ceea ce ati primit ?

Etichete: