Geanta , cea mai buna prietenă



Cea de-a doisprăzecea etapă a competiţiei SuperBlog ,este sponsorizată de Reeija  .La această probă Reeija ne invită sa vorbim despre genţi ,despre secretele pe care le purtăm în genţi sau vreo amintire frumoasă legată  de o geantă.

Genţile sunt poate cel mai util accesoriu pe care îl are o femeie. O geantă spune multe despre tine şi despre personalitatea ta. O geantă care ţi se potriveste dă o nouă strălucire look-ului tău. Geanta reprezintă accesoriul fără de care o ţinută vestimentară nu ar fi completa. Pe lângă asta o geanta este şi o necesitate. Îmbină utilul cu placutul.cumpără geanta ideală pentru tine.

Alegeţi-o pe cea potrivită pentru că de multe ori geanta îţi este confidentul perfect.Ea ascunde multe ,în interiorul ei , secrete ştiute doar de tine şi ea.Geanta poate fi considerată chiar şi cea mai bună prietenă ,pentru că o iei peste tot cu tine .
Cam ca oricărei  femei, îmi plac genţile voluminoase.Genţi în care sa îmi pot căra tot arsenalul :)Trebuie nu trebuie ,să fie acolo în geantă  în caz de ceva .Cam după asta mă ghidez când îmi umplu geanta.Bine acum nu vă gândiţi că bag orice doar să am ce căra după mine.Pun lucruri necesare ,dar de care totuşi mă pot lipsi uneori.Nu mereu îmi place sa port "casa" după mine iar vara sau depinde de starea mea de spirit ,mai port şi genţi micuţe în care îmi pun telefonul,portofelul şi cheile.
Îmi place ca geanta ce o port să mă reprezinte ,îmi plac gentile mai ieşite din comun ,mai deosebite . Chiar daca am multe genţi nu toate sunt exact asa cum îmi doresc-adică cu un design   mai deosebit,însă toate sunt frumoase şi perfecte pentru mine.Îmi place să îmi asortez mereu geanta la ţinută şi aici nu ma refer neapărat la culoare ci mai degraba la stil.Stilul mereu îl respect,dar când vine vorba de culori îmi place să sparg monotonia culorilor unei ţinute cu  ceva deosebit ,ceva care să iasă în evidenţă ,ceva care să întoarcă privirile femeilor.
Dar deopotrivă m-aş simţi admirată şi "importantă" dacă aş purta una  din aceste modele de genţi.E adevărat nu sunt colorate însă sunt încăpatoare ţi mi-ar place foarte mult.Manerul genţii din mijloc ,o face să arate mai deosebit şi să îmi încante mie sufletul .Este o geantă care aş purta-o zi de zi şi nu m-aş sătura de ea. 



Şi ca să închei în ton cu tema dar şi continutul articolului ,vreau să vă fac să zâmbiţi puţin.

O femeie îş dă seama după ceva timp că şi-a uitat geanta în autobuz. Face rost de un telefon, sună şi se linişteşte când i se spune că geanta i-a fost găsită şi trebuie să vină să o ia. Ajunsă la depou, mai mulţi şoferi de autobuz vin spre ea. Unul dintre ei îi dă două foi scrise, geanta şi o cutie în care era conţinutul genţii.
“-Am scris tot ce am găsit în geanta. E totul acolo, în cutie.”
În timp ce femeia îşi punea lucrurile înapoi în geanta, unul dintre şoferi zise:
“-Putem să ne uitam? Toţi am incercat să băgăm toate lucrurile în geanta, dar n-am reusit. Suntem curioşi să vedem cum reuşeşti!”



Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013 .