Despre bijuterii si ceasuri

Despre bijuterii v-am tot vorbit .. stiti deja ca imi plac bijuteriile din argint . Prin liceu aveam  la un momendat inele pe toate degetele ,ba chiar si la picior. Acum m-am mai temperat ..port maxim 2 ,verighea si un inel frumos ,le schimb zilnic ,depinde de starea mea de spirit si cu ce il asortez.
Ba chiar de 8 martie am primit cateva bijuterii argint superbe   pe care am sa vi le arat intr-o postare viitoare .Sunt foarte incantata de ele si vreau sa va zic ca am un sot exemplar :).

Astazi vreau sa va vorbesc despre ceasuri de mana .Nu stiu cate dintre voi stiti dar si ceasurile imi plac foarte mult.Insa spre deosebire de bijuterii le port mai rar pe timpul iernii si foarte des vara.
Nu am foarte multe ceasuri vrei 5 cred , dar vreau sa imi inoiesc si a imi maresc colectia .Iarna port mai   rar din cauza hainelor,fiindca ba ma strange cureaua , ba il agat prin haine si risc sa il pierd ,asa ca mai rarut ca'i mai dragut :) In schimb vara, ziua si ceasul :) Imi plac cele colorate sa le pot asorta la ce vreau eu .Insa imi plac si cele mai "Serioase " si elegante pe care  le pot purta in orice moment al zilei.


Acesta e genul de ceasuri ce imi plac sa le port vara .Ceas quartz Fashion cu pietre zirconia albe cu accent de diamant si curea din silicon . Le gasiti pe OnlineBijoux .Un magazin  online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare. Spre exemplu aceste ceasuri costa doar 39 lei .

Si daca va ziceam mai sus ca imi plac si ceasurile mai "Serioase " am gasit unul tot aici pe site      
Acest ceas ma fermecat , chiar imi place foarte mult .si sper sa reusesc sa mi-l cumpar.Cum pana la ziua mea mai este mult :)) trebuie sa gasesc o alta ocazie sa imi fie oferit cadou ,altfel mi-l cumpar singurica.Este un ceas quartz Orient, este din otel inoxidabil, forma carcasei fiind  ovala (1.7 / 2 cm), cu  geam: cristal mineral, cadran bicolor: alb si auriu si garantie internationala 2 ani .Super nu ?

Voi  purtati ceasuri ?Ce fel ?