sâmbătă, 2 martie 2013

Colaborare 7 :Yellow nail

E sambata ,iar colaborare ..astazi vreau sa va prezint unghiutele mele galbene ..am avut vreo 3 incercari nici una  nu prea reusita , insa a optat pentru aceasta sa v-o prezint astazi .
Sper sa va placa :)



(Dati clik pe poza pentru a o vedea mai bine )

Ce parere aveti de Winnie al meu ?

Va las aici sa admirati unghiutele galbene si a celorlalte colege ale mele :*

1. Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro/
2. Dee - http://bydee-make-up.blogspot.ro/
3. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro/


Share:

27 de comentarii:

  1. ce winnie scumpiiiic...
    imi plac mult unghiutele tale
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte dragute

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu Winnie nu poti da gres. E asa dulce :-D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-au iesit super!

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. funny :) si potrivite acum la inceput de primavara.

    RăspundețiȘtergere
  6. haiosul de winnie! super cute!

    RăspundețiȘtergere
  7. Awww, Winnie the Po!!! Foarte frumoasa manichiuraaa. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ne plac unghiutele tale! Sunt tare simpatice :)

    RăspundețiȘtergere
  9. ca sa te ajut ti-as sugera sa folosesti stampile ,sunt de vanzare niste sabloane cu diverse forme (nu pricep de ce le cheama stampile,dar important e ca-si fac bine treaba)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bonnie Key , multumesc pt sugestie . am deja astfel de stampilute si sabloane .. insa nu le folosesc prea des..

    RăspundețiȘtergere
  11. dragute si haioase
    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai, eu nu vreau sa te mint... Stii ca sunt mai directa :D, decat cea galbena simpla imi place, dar tinand cont de faptul ca nu esti cosmeticiana ai un 9, 50 de la mine:)). Oricum eu sunt varza la capitolul asta :P

    RăspundețiȘtergere
  13. imi plac :-* sunt dagute si haiose :) e bun ca ai rabdare,eu una nu am :D

    RăspundețiȘtergere
  14. sunt haioase dar eu as schimba culoarea nu-s adepta galbenului

    RăspundețiȘtergere
  15. scumpe:D am vrut si eu sa fac modelul , dar n-am vrut sa mai am de a-face cu dungile :))

    RăspundețiȘtergere
  16. frumos modelul imi place ce ai realizat

    RăspundețiȘtergere
  17. foarte frumos modelul

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce albinute haioase. Am si eu oja de la Oriflame, este o nuanta faina dar cam pretentioasa cand vine vorba de aplicat pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt tare dragute! Imi place Winnie :*

    RăspundețiȘtergere