sâmbătă, 30 martie 2013

Colaborare 11 : Flowers

E sambata e iar zi de colaborare cu unghiute ....
Pentru astazi v-am pregatit un model pe unghiute pe catea floricele ...
Modelul il puteti observa mai jos :)





Ojele  folosite sunt  de la Farmasi si cea alba si cea mov .

Pentru a va insenina ziua ,urmariti si ceea ce au facut colegutele mele



Share:

24 de comentarii:

  1. Foarte frumoase! Îmi place ideea ta. Un french colorat bine lucrat întotdeauna atrage atenţia!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumusele <2...seamana putin cu ale mele :D

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragute, imi plac nuantele folosite :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt asa de cute imi plac la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place modelul tau arata colorat si vesel

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragute ti-au iesit unghiutele

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place mult cum ti-au iesit unghiutele.. :) arata adorabil
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce frumos arata modelul asta pe unghii micute. Ar trebui sa`l incerc si eu . :*

    RăspundețiȘtergere