sâmbătă, 23 martie 2013

Colaborare 10- Green Nails

E sambata deci e timpul unei noi colaborari .De data aceasta Green Nails ..N-am facut nimic special de data asta...asa ca va las cu pozele fara prea multe vorbe :)


Oja folosita Pronails no 256 .




Dupa cum ziceam ,Nimic deosebit :) Asa ca va las sa va delectati cu minunatiile colegelor mele .



Share:

23 de comentarii:

  1. Ce nuanta interesanta, cred ca ar sta bine si la mine in colectie :)). Ai uitat sa spui de la ce firma e oja si ce numar are.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult nuanta :) nimic deosebit dar totusi special :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragute, chiar imi place nuanta <3

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place nuanta, nu e deloc comuna.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place culoarea ta deosebita nu am vazut aceasta noanta pina acum

    RăspundețiȘtergere
  6. De unde iei ojele de la Pronails? Chiar e adorabila culoarea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoasa e nuanta! Cateodata e de ajuns si atat sa le faca mai speciale :)

    RăspundețiȘtergere
  8. simple dar elegante :*
    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoasa culoare...

    RăspundețiȘtergere
  10. Silvia510 ,eu am primit cadou 5 oje in nuante diferite ,insa daca dai click pe cuvantul pronails de sub poze te duce pe un site unde gasesti astfel de oje .sau un simplu serch pe google.eu in general imi fac cumparturile in materie de cosmetice, haine de pe net ca nu am multe posibilitati la mine in oras,

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place nuanta.. arata tare bine
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Super nuanta de verde! Less is more! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Acsinte Lorena Isabela25 martie 2013, 12:22

    Ce culoare superba!

    RăspundețiȘtergere