sâmbătă, 2 martie 2013

Colaborare 1 Martie

Incep prin a va ura o primavara frumoasa tuturor !!!Si apoi sa imi cer scuze fetelor mele (bloggeritze )pentru intarzierea cu care am facut aceasta postare . Sunt treaza de la 5,30 de dimineata am fost de drumuri , am facut si besici in talpi :(( dar nu mai conteaza ..
Vreau sa fac repede aceasta postare pentru ca maine va fi alta si nu vreau sa se intersecteze .
De data aceasta ne-am hotarat sa  facem o colaborare de 1 Martie ..Fiecare cu un model de unghiute  frumos asortate cu aceasta zi superba !



Interpretarea mea este cam asa....
Nimic deosebit , facute pe fuga ieri seara, Ale mele palesc in fata colegelor mele ..dar acum e prea tarziu sa am retrag :)


Va invit sa admirati si martisorele celorlalte fete 


1. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro/
2. Katy - http://o-fata-simpla.blogspot.ro/


Share:

15 comentarii:

  1. Ti-au iesit foarte dragute degeaba zici:)

    RăspundețiȘtergere
  2. o primavara frumoasa si tie, arata f bine unghiutele felicitari pt rabdare

    RăspundețiȘtergere
  3. O primavara minunata si sunt tare dragute unghiutele tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. O PRIMAVARA MINUNATA ITI DORESC MULTI GHIOCEII SI MULTA FERICIRE

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte draguteee <3 sa ai o primavara frumoasa :D

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  7. dragutee, o primavara frumoasa si tie :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-ai aplicat ceva pe unghii sau le-ai facut tu? Mie imi plac :)

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc.. le-am facut eu Andreea

    RăspundețiȘtergere