Ce sa aleg ?

V-am mai spus eu cu diferite ocazii ca prin vara am o nunta ,la care vreau nu vreau trebuie sa ma prezint .Bine asta in cazul in care petrecerea se tine aici in oras , ca daca nu schimbam foaia .Facem plic , un mic cadou si casa de piatra tinerilor insuratei . :)
Si pentru ca am luat in calcul si varianta unui cadou ,am inceput deja cautarea cadoului perfect  pentru  nunta. Si in mod normal cand sunt in impas Google ma salveaza ,asa a fost si de data asta .
La un simplu search Cadouri nunta si botez  am gasit exact ceea ce  cautam .


Initial m-am gandit la aceasta sticla de sampanie Gravata .
In functie de eveniment, pe ea se poate grava orice doresti .Mi se pare o super  idee de cadou personalizata si foarte dragalsa.Mie una mi-ar placea sa primesc o astfel de sticla. Ar fi ceva inedit .

Apoi mai rasfoind site-ul am dat de aceasta icoana din argint.


Un cadou frumos ,elegant cu care nu am cum sa dau gres .


Sau in ultima instanta m-am gandit la aceasta rama foto .

Cu ea as impusca 2 iepuri dintr-o data , daca pot sa zic asa. Un cadou deosebit dar si practic. Insurateii isi vor pune pozele de la nunta in rama , iar de fiecare data cand privesc pozele ,isi vor aduce aminte si de mine ca le-am facut cadou aceasta superba rama foto .

Totusi sunt intr-un impas si inca nu stiu ce sa aleg .Voi ce ati alege in locul meu .

Dar pana ma hotarasc eu ce sa iau, ochii imi fug la categoria Ceasuri de mana .Sotul meu m-a innebunit in ultima vreme ca vrea un ceas. Vrea sa si-l cumpere singur , insa eu tot incerc sa aman momentul pentru ca as vrea eu sa ii fac o surpriza ,mai ales ca se apropie ziua lui in curand .

Am pus ochii pe un superb exemplar 
Imi place ca este rezistent la apa si durata medie de utilizare este de 10 ani.
Nu costa decat 107 lei , iar  pentru cativa lei in plus il pot personaliza cu ce text doresc eu. 

La comanda ceasului  cat si cadoului  de nunta , la care inca nu m-am hotarat , mi se  poate oferi si  un ambalaj deosebit  contra sumei de 15lei . La cat sunt de frumoase acele ambalaje se merita cu siguranta si achizitionarea unuia .
Cu un Ambalaj deosebit voi avea si un cadou de inalta clasa .