Cadoul perfect -exista ?

Da tuturor ne place sa primim cadouri ,tuturor ne salta inima de bucurie cand  o persoana draga ne surprinde cu ceva dragut si din inima .De multe ori aceste gesturi conteaza de mii de ori mai mult decat un cadou,mare scump si extravagant.
Eu sunt ca un copil mic, ma bucur din orice . Recunosc mi-ar place sa primesc zilnic cadouri, dar cui nu i-ar place ? :) Poti sa imi faci cadou orice ,daca ma surprinzi cu  el ,sunt fericita o saptamana ,dupa cum ziceam nu conteaza valoarea -conteaza gestul.Iar pentru cei/cele dupa ce citesc acest articol si se gandesc sa imi faca un cadou sa stiti ca nu sunt pretentioasa,primesc orice :))
Si ca orice femeie imi  place sa primesc si cosmetice ,poate un parfum bun sau de ce  nu  o bijuterie .Cred ca stiti  deja ca imi plac bijuteriile si cam  ce parere am eu despre ele .

Daca in materie de parfumuri, cosmetice m-as putea hotara mai usor ,cand vine vorba de bijuterii mi-as dorii una in fiecare zi ,mai ales ca pe Borealy am vazut cateva exemplare superbe.






La capitolul bijuterii nu as putea refuza vreo data un asemenea cadou.La ce exemplare a vazut pe site
mi le-as dorii pe toate,una in fiecare zi ,pentru ca sufletelul meu sa fie fericit zi de zi.
Chiar daca ma incanta toate aceste frumuseti ,pot la fel de usor sa primesc ,un biletel cu 2 cuvinte spuse din suflet si ar fi un cadou care le-ar intrece pe toate cele prezentate de mai sus.

Un alt cadou pe care mi-ar place sa il primesc macar odata pe an ar fi o excursie la mare...Ador marea ,soarele si calatoriile.Cand vine vorba de plecare ..am emotii , cu o seara inainte nu pot dormi ,iar  daca este vorba doar de o scurta iesire in oras, noaptea dorm ca un ingeras.
Iar daca vreti sa enumar tot ce imi place e posibil sa va plictiesc cu  o postare cam lunga, asa ca ma limitez doar la cele spuse mai sus. Dupa cum ziceam gesturi mici pentru mine inseamana lucruri mari .

Pentru voi ce inseamna -cadoul ideal ?


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013 .