BlogAwards2013

Nu stiu cati si cate din voi ati auzit de BlogAwards ,dar presupun ca foarte multi .
Dar totusi pentru cine nu stie BlogAwards este primul site romanesc care face legatura intre sponsori/companii si bloggeri. Aceasta legatura se face deseori prin concursuri cu premi consistente si pe masura muncii depuse .

Mereu acest site si-a imbiat bloggeri  la competiti atractive cu rasplata mai mult decat interesanta. Trebuie sa ai un blog cu minim 10 articole  , talent la scris , inspiratie pe moment si te poti duela in cuvinete cu diferiti boggeri din toata tara, iar la final se va afla care e mai talentat :) Imi place ca nu se premiaza cantitatea si calitatea articolelor si ca jurizarea este justa.

In momentul de fata ,mai exact de pe  2 martie s-a dat drumul unei noi provocari   Clasamentul Blog Awards 2013.
Aceasta competitie  este activa pana la sfarsitul anului. In fiecare luna se va acorda cate 1 premiu ,primilor 5 aflati in fruntea clasamentului .Acum probabil va  veti intreba cum poti sa ajungi in fruntea clasamentului.
Ei bine ,dupa cum ziceam trebuie sa detii un blog ,sa ai minim 10 articole scrise   apoi sa te loghezi  pe site , daca iti faci cont nou  primesti 100 de galbeni blogosferici,la fel si membrii deja inregistrati ,la prima logare primesc 100 de galbeni .Apoi la fiecare autentificare odata la 12 ore mai primesti inca 10 galbeni.Daca iti postezi pe blog, banner-ul cu pozitia ta  in clasament mai primesti inca 50 de galbeni iar daca participi la campaniile BlogAwards primesti 20 galbeni .Pentru cititoarele mele care detin blog si care le  intereseaza aceasta campanie , pot intra pe site si sa citeasca regulametul in intregime .
Eu m-am alaturat de putin timp la aceste campanii si imi pare rau ca nu am facut-o mai demult. Daca si voua va plac competitiile si aveti putin talent la scris eu zic sa va alaturati si voi ,nu pierdeti nimic,veti avea doar de castigat.