marți, 12 februarie 2013

Fi frumoasa de Valentine's Day

Sarbatoarea impumutata de la americani si anume Valentine's Day se apropie cu pasi repezi inca 4 zile si toti indragostiti isi serbeaza iubirea... De Valentine`s Day simte aroma iubirii, asculta soaptele de dragoste si invaluie-te in romantism cu cele mai fermecatoare creatii vestimentare. Poate unele dintre voi iesiti in oras cu partenerii,poate unele sarbatoriti acasa sau poate unele dintre voi sunteti in cautarea iubirii...in toate aceste 3 variante eu zic ca este necesara o tinuta sic , eleganta si de ce nu una  indrazneata pentru a atrage privirile unui posibil pretendent :)
 Sa va dau cateva exemple  ??Am vazut ca cei de la Starshiners au lansat o noua colectie de haine ...speciale pentru aceasta perioada

Bucurati-va ochisorii :)









Acestea au fost doar cateva produse care mi-au atras privirea din noua colectie ,va plac?
Voi ati vazut articolele noi ,pe site http://starshiners.ro
Share:

13 comentarii:

  1. Superbe tinutele...uf...pacat ca m-am ingrasat destul de vizibil !!!Nu m-ar incapea nimic din toate tinutele de sus postate .Sunt elegante , lucrate cu gust si rafinament !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase,daca as fi nevoita sa aleg doar una nu stiu pe care as alegeo...ce bine de cei care si-le permit si le vin :) eu am marimile mai mari :D

    RăspundețiȘtergere
  3. super frumoase. mi-as dori prima rochita

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate tinute ,demne de a fi purtate de ziua indragostitilor dar si cu alte ocazii!

    RăspundețiȘtergere
  5. ROCHIA ROSIE MA CUCERIT DEFINITIV SI ROCHIA NEAGRA CU BULINUTE SINT SUPERBE

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoase hainutele

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase, imi place mult tinuta cu bluza bleomarin si pantaloni negri :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi plac botinele acestea http://starshiners.com/ro/botine/botine-harmony-spirit-brown

    RăspundețiȘtergere