Femei fericite de 8 martie

Inca putin si 8 martie se apropie .Fiecare femeie asteapta un mic gest din partea partenerului sau :) Printre ele ma numar si eu  , de ce sa mint :)
Daca si voi vreti sa faceti un cadou , mamei , iubitei/sotiei ( aici ma refer la iubiti/soti ) , unei prietene, sau oricarei alte persoane ...Sau daca sunteti din zona Moldovei /Bucovinei cred ca stiti ca pe 1 martie se sarbatoreste barbatul iar pe 8 martie femeia. Deci si voi fetele puteti sa faceti o surpriza partenerilor vostri nu doar ei voua ,trebuie si ei sarbatoriti ,nu ?

O alternativa foarte buna pentru a incanta o femeie dupa cum am spus de multe ori sunt bijuteriile . Una cat de mica ... poate provoca multa fericire in sufletul unei femei. Si aici cred ca toata lumea este de acord cu mine .
Si ca sa va dau si o mana de ajutor , daca v-ati hotarat sa comandati ceva frumos de pe internet . Magazinul online OnlineBijoux ,aceste este magazin care pune accent pe calitate si pe relatia cu clientii. Este un site cu produse la indemana oricui si cu o diversitate foarte mare.Aici gasiti bijuterii  placate cu aur ,bijuterii de argint , ceasuri si bijuterii fashion. Deci aveti de unde alege, aveti nevoie doar de putin timp liber sa navigati pe site.
Fie ca este vorba de de o piesa din gama de bijuterii de argint, sau un ceas special, alegand unul dintre produsele gasite pe site  , sigur nu veti da gres in orice zi pe care ti-o doresti sa fie perfecta.
Dupa cu cred ca stiti nu prea imi place aurul ,deci in consecinta iubesc argintul ...

Ce mi-a atras cel mai tare atentia doar din categoria cercei au fost cele de mai jos :


Prima pereche de cercei mi se pare ca e foarte sugestiva .. cercei in forma de 8 daruiti de 8 martie ,foarte draguti mi se par .
Am vazut cateva bijuterii dragute si pentru sotul meu , dar am sa va povesteasc poate alta data despre ele, acum vreau sa va arat inelul care mi-a intrat la suflet .Am vazut multe, multe foarte dragute,deosebite si unice  dar acest inel parca e prea de tot :D


Inainte nu prea imi placeau bijuteriile cu multe pietricele pentru ca mereu le pierdeam si se vedea urat ... dar dupa ce am invatat cum sa le ajut sa reziste mai mult mi-am dorit sa am din ce in ce mai multe ..
Mie una mi se pare adorabil acest inel  din argint, model fluture cu pietre cubic zirconia albe si  design italian.

Voua cum vi se par ,atat acest inel cat si restul bijuteriilor de pe site ? Faceti in general cadouri - bijuterii ?

Etichete: