miercuri, 30 ianuarie 2013

Revistele lunii februarie

A venit  momenul pentru o noua postare cu revistele lunii...
Mie una imi place sa cumpar reviste pentru cadourie lor..insa luna  aceasta nu ma prea atrage nimic.
Voi ce parere aveti ?





Revista Beau Monde Style o găsiți la 24,90 și are o bereta pufoasă mărime universală în 
3 culori roșu, negru și alb.


 Revista Avantaje o găsiți la 15,99 lei și are cadou un șal sau fular cadou în diverse culori



 Revista  Unica  o găsiți la 14,99 și are cadou un set de pensule pentru un machiaj profesionist


Revista Joy o găsiţi la 13,99 şi are cadou o pereche de mănuşi în culori vesele

 Revista Femeia  o găsiți la 9,9 lei și are cadou o cremă de mâini Yves Rocher.


Ce ziceti va achizitionati vreo revista din cele mentionate mai sus ?
Share:

12 comentarii:

  1. eu nu cumpar reviste pt asa zisele cadouri care de obicei sunt incluse in pret

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante ca de obicei aceste reviste,pe unele din ele la cumpar si eu si intr-adevar in ele gasim cadouri foarte utile si interesante!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu cumpar reviste pt asa zisele cadouri

    RăspundețiȘtergere
  4. eu mai fac din cand in cand cumparturi doar atunci cand chiar se merita .

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai mult ma tenteaza revista Femeia pentru crema de maini de la Y.R - in rest am vazut pensulele pentru un machiaj profesional si dupa parerea mea sunt varza :)
    Nu as da 15 lei nici pentru revista,nici pentru pensule.
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cumparam si eu reviste in anii trecuti, acum nu mai cumpar , le citesc pe internet

    RăspundețiȘtergere
  7. Luna asta chiar nimic nu ma atrage....la cadouri ma refer,totusi citesc cu placere ``Unica`` desi nu o cumpar foarte des

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am mai cumparat de mult reviste, cea cu pensule imi place dar acum ramane de vazut cat sunt de bune

    RăspundețiȘtergere
  9. STAU CU CHIRIE NU AM BANI DE REVISTE SI ZIARE NU AM MAI LUAT O REVISTA DE 13 ANI DIN ANUL 2000 NU AM MAI LUAT O REVISTA STAU PE NET

    RăspundețiȘtergere
  10. la Beau monde e redusa bereta, au facut reducere. Se vinde la 16.99 lei. eu mi-am luat grena si imi place materialul. la banii astia e chiar ok.

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151473187905505&set=a.186350020504.160389.186342090504&type=1&theater&notif_t=like

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna tuturor.
    De ce sa mai cumpar reviste ?
    Le citesc online. mai ales ca in ultimul timp nu mai alerg pe toate paginile.
    Le citesc pe toate pe o singura pagina.
    Poate va este de folos ( macar ca economie de timp )
    http://www.abstract-co.ro/ziare-reviste-publicatii-online.html

    RăspundețiȘtergere