Vrei sa fii o craciunita sexy?

Mai sunt exact 24 de zile pana la Craciun.Multe dintre noi  asteptam acele zile magnifice ,eu una cu greu imi stapanesc emotiile ...:X Astept seara magia de Craciun alaturi de cei dragi ,dar ai ales de iubitul meu sot :X
Pentru anul acesta ma bate gandul sa ii pregatesc o surpriza sexy si hot :D
Pe www.e-lenjerie.ro a descoperit  costumul de care am nevoie , de fapt costumele , ca sunt mai multe si am  o dilema :( Toate sunt frumoase ,toate sunt sexy toate sunt deosebite ...
Asa ca va rog pe voi sa a ajutati ...care credeti ca ar fi mai potrivit pentru o seara in 2 :) In ce costum de  as fi craciunita perfecta a lui Mos Craciun :D



 
Incepem cu un Bodystocking foarte sexy si fermecator realizat din dantela de culoare rosie. Este decupat in zona intima iar decolteul adanc ajurat cu puf alb pune in evidenta frumusetea bustului.Voi ce parere aveti despre el... mie una mi se pare foarte indraznet...

 
Sau as putea incerca acest Babydoll  din dantela elastica  si ajustat cu puf  ....la el se mai adauga si chilotei tanga ....Hmm i like it 


 

Sau acest  costum sexy de craciunita compus din 5 piese: vesta, fusta mini cu jartiere, curea, caciulita si chilot tanga, mi s-ar potrivi mai bine ?

 
Dar ce ziceti de o craciunita albastra ?Cum vi se pare ?  un costumas ce poate face speciale toate noptile de iarna, un costum  sexy realizat dintr-un material tip catifea ce cuprinde 3 piese: sutien, chilot si caciulita, toate accesorizate cu aplicatii de puf.



Daca  nu va placut pe albastru , ce ziceti de unul de rosu
Sexy SANTAS SWEETHEART
 

Si acum piesa de rezistenta ..Mireasa colectiei  -dupa parerea mea este  costum sexy SANTA LADY dress 
un costum sexy si elegant de craciunita compus din rochie scurta cu gluga, manusi si chilot tanga asortat. Rochia este realizata din satin usor elastic si este ajurata cu puf. Decolteul adanc pune in valoare frumusetea bustului si ii confera un aer seducator.
Mi se pare un cel mai "cuminte" costum  dintre cele aratate mai sus , dar tot odata si unul foarte sexy , care poate inebunii orice barbat ...Acesta zic eu ca ar fi costumul craciunitei care il inebuneste pe "tanarul Craciun" in serile  fierbinti ... 
Care credeti dupa parerea voastra ca ar fi cel mai potrivit pentru a 'inebunii" un barbat :)?


Si mai am inca o tinuta ,pentru cine vrea sa schimbe putin registru ....si sa nu mai fie Craciunita Mosului , ar putea fi ajutorul lui , si anume spitidusul 

Costum sexy compus din 3 piese: top, pantalon scurt si caciulita, toate accesorizate cu mici fundite satinate de culoare rosie.Cu o asemenea tinuta poti deveni cu siguranta  Elf-ul preferat al Mosului .


Ei bine acum dupa ce v-am aratat aceste costume deosebite si sexy ...ma ajutati  ?
Sau voi persoal ce ati alege ?











Etichete: