Preferatele lunii noiembrie

Dupa cum v-am obisnuit de vreo 2 luni  ,sa va arat ce mi-a placut si  am folosit cel mai des luna aceasta .






In materie de accesorii :
Inelul si ceasul sunt de la Julia Jewel de pe facebook, iar setul cu cristale swarovski ,primit cadou si imi placeeee foarte mult :X

3/4  din aceasta luna am purtat aceasta pereche de cizme 
Imi plac atat de mult ... sunt calduroase si pline de blana .exact ce vreau eu de la o pereche de incaltari de iarna .

Si noua mea obsesie in materie de filme .. de pe la incepututl lunii m-am apucat sa ma uit la Vampires Diaries 

 

Ma cuprins foarte tare febra acestui film , in vreo2 saptamani jumatate am vazut intreg sezonul 1 , acum am trecut deja la sezonul 2 :)si dupa ce termin de scris articolul , ma pun sa mai vad un serial ,2 chiar :D





Cam acestea au fost preferatele lunii noiembrie  ale mele ,ale tale care au fost ?








Etichete: