Mini Haul Avon

A trecut si campania 16 Avon , stiu poate unele dintre voi deja v-ati bucurat de produsele din campania 17 ,dar ce sa ii faci fiecare cu zona sa :)
 Am vazut vreo cateva lucrusoare care mi-ar fi placut ,imi facusem o lista mare dar pana la urma m-am razgandit  si am ramas doar cu atat:

Un set format din pila de unghii si una de picioare la 4.99lei aveam nevoie de o pila pt unghii si de 5 lei am zis sa mi le cumpar ,
O lotiune de corp  cu mango 5,99 am comandat 7 pentru a face cadou prietenelor si a zis sa imi iau si eu una, nu pentru ca nu as mai avea lotiune de corp ci ptr ca imi place mult sticluta .Sotul meu cand a vazut-o a zis " ti-ai luat iaurt  cu fructe  "  :)) 




Mi-am mai luat 2 oje cu sclipici ,auriu si argintiu ...cea cu auriu am testat-o deja .. am sa va si arat zilele astea:) Au costat 8.49 bucata ,un pret bunicel...

Ultimele lucrusoare ...au fost o geanta de ocazie cu paiete , foarte draguta si un parfu Rare Diamonds 
Au costat 7 lei bucata ,pentru ca a indeplinit anumite conditii le-am putut achizitiona.


 A am mai comandat si un ruj din noua gama Luxe ,l-a comandat cu scopul de a-l face cadou , dar cred ca ma razgandesc  , culoarea este una superba ..Nuanta Pink Satin ..Din pacate nu am reusit sa prin bine culoarea adevarata pentru ca Blitzul nu a facut treaba buna cu ambalajul din metal al rujului si atunci cam acesta a fost rezultatul.

  
Cam atat pentru data aceasta...mai vedem campania urmatoare ce va ai fi :) 

A si asta a fost comanda clientelor .....





Voi ce v-ati mai comandat ?






Etichete: