Comanda -Magazin Dacic cool

Va ziceam zilele trecute ca am cateva comenzi pe care le astept .. ei bine mi-a ajuns prima dintre ele , si anume cea de la Magazin Dacic Cool .
Foarte prompti si foarte draguti ...si multe cadouri in plus pe langa coanda.
Eu am facut comanda marti seara , joi dupa masa a ajuns...Am avut  comanda peste 100 ron si am beneficiat de transport gratuit ,chiar daca alegeam sa primesc pachetul prin posta sau curier.  Bine inteles ca am ales prin curier :) Si de asta a primit pachetul asa repede .
Eu mi-am comandat :
Sapun moale vegetal
Balsam pentru par
Lotiune Chel stop
Lapte demachiant Hof.Viodana
Ulei de peste 600mg - Hofigal
Gel antiacneic Acneogel 

Pentru ca am profitat de oferta saptamanii si anume de dublarea comenzi . "  In perioada 26-30 noiembrie 2012, toate persoanele cu numele Andrei sau cu nume derivate, precum Andreea, Andra, Anda, Deea, Andi, vor primi cadou, din partea magazinului online Dacic Cool, dublarea comenzii "
Iata ce am primit :

In plus pe langa comanda in dublu sau triplu exemplar la unele produse  :)) am mai primit 2 ceaiuri ecologice :
Passiflora si  Frunza de roinita
Gel dupa epilare Epifin 
Si gel contur pentru ochi .


Eu sunt foarte incantata de ceea ce am primit , am acum pe o perioada buna de timp , sampon,balsam  si chel stop .

Toate acestea plus inca 2 sampoane ,un chelstop ,un balsam de par si o vopsea m-au costat 103 lei..Comanda mea personala a costat 63 lei ,iar cele aminitite mai sus 40de lei , nu le-am pozat ptr. ca au fost ale unei prietene .
Eu m-am convins si am sa cumpar in continuare produse romanesti !



Voi cumparati , ati cumparat ,produse romanesti ? Vi se par de calitate ?





Etichete: