Ce am mai primit/cumparat

Buna fetele ,
Luna asta nu a fost foarte bogata in cumparaturi...am incercat sa termin cam tot ce am inceput sa nu mai cumpar aiurea...
De aceea in aceasta postare am sa va arat cam tot ce am cumparat si am primit luna asta, ca sa nu mai fac alte articole in parte pentru fiecare ,pentru ca sunt cuparaturi micute...si nu are rost ..
Asa dar sa va prezint. micile cumparaturi si cadouri ..



Incepem cu mici cumparaturi ..

 2 pachete dischete deachianteee
1 Creion alb Ada
1 Creion negru Ada
2 creioane retractabile ... unul gri si unul maro
1 acetona Farmasi
 
Acestea mi le-a castigat sotul pe facebook :)


 O pensula de la Oriflame ...e foarte mica..am vrut sa o iau pentru blush ,in catalog arata mai mare , dar in realitate e f mica si nu sunt multuita de ea.. a costat si 13 lei, de bani  aia imi luam una mai bune de le Elf sau Essence ...


Comanda mea la Avon de data asta a fost micuta...2 parfumuri ,un Litlle red dress pt mine  si  Full Speed  pt sotu'
 Si aceasta pereche de cercelusi care imi plac foarte mult.

Dupa cum (cred ) ma stiti , sunt adepta maletelor... asa dar inca una :D de data asta rosie..in poza pare spre portocaliu dar e rosie ...
 
Si inca o maleta de la Mosu' putin mai sexy daca pot spune asa, are manecile si  decolteul din dantela...transparente.. 
 Tot Mosul mi-a adus si aceasta pereche de cizme..care imi plac ,imi plac , imi plac..Cu ele cred ca mi se cam inchide wishlist'ul care il facusem de ziua mea.


Am cam primit tot ce mi-am dorit ,Cizme cu blanita si toc, cizme gen "ugg".palton,nu v-am aratat ,dar mi-am luat si paltonas ,prin interediul Ioanei  am primit si oje Essence ,mi-am cumparat si BBcream...mai ramane telefonul..dar ala nu era o dorinta prea arzatoare.Deci eu zic ca e bine ..:)daca am bifat aproape tot de pe lista :D


Va ziceam ca am primit oje Essence ?Ei bine da Ioana a fost Mos Craciunul meu... si am castigat la ea pe blog un concurs, care avea printre premii si 2 oje essence.Acestea 2 m-au facut sa ma inscriu la concurs,si spre surpinderea mea am avut si noroc...
Premiul a constat in 2 oje Essence , un ruj Nxy si unu Oriflame ,Si samponul de la Palmolive,iar draguta de Ioana a mai pus ea ceva in pachetel si anume masca de par de la Balea si portofelul.Foarte dragut din partea ei :*

Si tot acum in preajma Craciunului ,am avut bucuria de a afla ca am castigat un voucher de 50ron de la Refashion ,pe blogul Ralucai  ,initial a fost o alta castigatoare,aceasa nu a trimis datele ,asa ca a facut o a doua extragere si uite asa a avut si eu noroc.Mi-am comandat 2 bluzite..am depasit bugetul , am mai pus eu ceva banuti..si abia astept sa vine ...am inteles ca sunt deja puse la posta...

Pe blogul lui Kaiyo Aino  am castigat un voucher de 20$ la Firmo,cred ca stit majoritatea dintre voi firma aceasta....cu ajutorul voucherului i-am luat sotului o pereche de ochelari de vederee ...am platit doar transportul in jur de 80 ron.
Acestia sunt ochelari :)



Si am profitat de oferta de la Elf .20% reducere la toate produsele pana pe 31 decembrie ...asa ca i-am mai comandat niste pensule ,ca stau prost ca acest capitol.Asteptam sa imi comand de la Mua,dar vad ca se strang greu Like-urile sa se ajunga mai repde la 50.000like .asa ca m-amhotarat sa dau acum o comanduta si cand o fi am sa dau una si la Mua.Pachetul e pus la posta ..dupa revelion cred ca il primesc si pe asta.
Abia astept.Dupa ce le voi primii am sa va arat si voua.

Cam atat pe luna asta..Voi ce v-ati mai cumparat/primit?
Mosul ce va adus ?



Etichete: