luni, 26 noiembrie 2012

Vine iarna ,bine imi pare

Iarna se apropie cu pasi repezi..calendaristic mai sunt 5 zile si intram in noul sezon iarna...daca e s-o luam dupa temperaturille scazute din ultimul timp ,as putea spune ca de pe la inceputul lunii noiembrii am intrat in iarna-fara zapada :)Eu fiind de la munte...pentru mine iarna=zapada :D nu-i zapada nu e iarna :))
Si deci daca vine iarna ,e frig trebuie a ne imbracam in conformitatete ...
Pe langa , fesuri, caciuli, palarii stiti ca v-am povestit aici  ,eu una ma imbrac cu pulovere groase ,din lanita ,mohainr crosetate in general....astea tin cel mai cald iarna.  Pe site-ul www.depozituldelenjerie.ro  am descoperit cateva  modele de pulovere foarte foarte  dragute ,in diverse culori si pentru toate gusturile ...

I-a priviti aici  si spuneti ca nu sunt minunate












Iar pentru fetele care sunt mai friguroase si vor o maleta /helanca pentru a o purta pe sub pulover sau pentru cele care o vor simpla...am si pentru voi cateva modele dragute












Nu-i asa ca sunt minunate toate ???Care va place mult...ati gasit si pe site ceva sa va atraga privirea???

Share:

8 comentarii:

  1. minunate pulovere imi place cel verde si mov

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu port malete iarna ,de fapt mai tot timpul pentru ca mi se par, versatile si usor de combinat...si imi place ca se muleaza pe corp.
    Cat despre puloverele lungi imi plac la nebunie si le port toata iarna cu egari, prefer magazinul TinaR dar am gasit lucruri dragute si aici..astept reducerile:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt fana maletelor pentru ca sunt versatile si usor purtat,se muleaza pe corp.
    Port si pulovere lungi dar le prefer pe cele de la TinaR. Si toata iarna supravietuiesc in egari si pulovere lungi,diverse modele.Si cele de aici imi fac cu ochiul.Astept reducerile:)

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt superbe toate :X:X:X
    eu am noroc ca mami meu tricoteaza si face niste minunatii :D

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima bluza este superba a 6 a si a 3 a :p astea mi plac mie:) si le as purta acum cand frigul ne ingheata nasucurile:)

    RăspundețiȘtergere