Ti-ai luat pastila de ras ?


  El si ea in pat, unul langa altul.
El: - La ce te gandesti iubirea mea?
Ea, dandu-se mai aproape, sopteste:
- La acelasi lucru ca tine!
- Minunat! Atunci fa-mi si mie un ou, dar cu sunca!


 Discutie intr un cuplu. Ea ii reproseaza:
- Tu te gandesti numai la sex, sex, sex, vrei oricand, oriunde, oricat de mult! Stii, eu am nevoie si de putina atentie!
A doua zi barbatul intra pe usa si striga:
- ATENTIIIIEEEEEEE! Vin!

Intelegere intre socru si viitorul mire:
- Si daca n-o sa vaintelegeti?
- Nici o grija. Eu v-am luat-o, eu v-o aduc inapoi!

 Definitia sotului ideal:
Sotul care vine acasa, isi gaseste sotia in pat cu amantul si le spune "Continuati, continuati"

 Discutie intre soti:
El: Draga mea, daca tu, pe criza asta, ai invata sa gatesti, am putea concedia bucatareasa.
Ea: Ai dreptate, dragul meu. Dar daca tu ai invata sa faci sex, am putea concedia si soferul.

Un tip se uita la TV si vorbea singur... La un moment dat, exclama:
- Nu merge acolo, tampitule, nu te du... Fugi!!
Sotia, din camera cealalta:
- La ce te uiti?
- Nunta noastra.

Exceptional clothing you will find here women clothes, clothes for women, cheap clothes for women.

Etichete: