Ti-ai luat pasila de ras ?




Un copil in masina cu tatal, vede niste prostituate care fac trotuarul.
Copilul: – Tati, tati, cine sunt doamnele alea?
Tatal (jenat): – Nimeni, nimeni, uite pe partea cealalta ce magazin de jucarii!
- Da, da, l-am vazut, da’ cine sunt doamnele alea?
- Aaaa, sunt vanzatoare ambulante.

...
- Daaa!?… si ce vand?
- Vand… aaa… un pic de fericire.
Copilul incepe sa se gandeasca la asta si abia ajuns acasa, sparge pusculita, ia 5 lei cu gandul sa mearga sa-si cumpere niste fericire.
Merge la una din prostituate si-i spune:
– Doamna, va rog frumos, imi puteti vinde niste fericire de 5 lei?
Femeia ramane blocata, dar fiind perioada de criza decide sa nu piarda banii. Il duce pe baietel la ea acasa si-i prepara trei felii de paine cu Nutela.
Seara, copilul vine acasa si-si gaseste parintii preocupati.
- Unde-ai fost? Ne-am facut griji.
- Am fost la doamnele alea sa cumpar niste fericire.
Tatal (alb ca varul): – Ahhhaa… si… cum a fost?
- Pai, pe primele doua le-am rezolvat, pe-a treia doar am lins-o si gata!



Ion termina facultatea de medicina si e repartizat intr-un sat.Acolo,medicul batran il informeaza ca nu poate sta cu el prima saptamana(cum ar fi trebuit)si pleaca,spunandu-i sa fie atent la ce face.Se intoarce peste 7 zile si-l intreaba ce a facut.la care Ion ii spune:
-Prima data a venit o baba,ca o durea capul,asa ca i-am dat un calmant.A doua oara a venit un copil julit la genunchi,asa ca am curatat rana,am dezinfectat-o si l-am pansat.Vineri cand sa inchid cabinetul,a venit Maria,a incuiat usa,s-a dezbracat si s-a intins pe masa spunandu-mi:
-Ioane,nu am vazut barbat de 3 luni
Medicul cu sufletul la gura,il interaba pe Ion:
-Si,ce-ai facut?
-I-am pus picaturi in ochi!

Exceptional clothing you will find here cheap womens clothing, wholesale womens clothing, discount women s clothing.


Etichete: