Tag Avon sau Oriflame



Am vazut acest tag dragut care circula prin blogosfera si m-am gandit sa il fac si eu , avand in vedere ca sunt mare consumatoare de produse cosmetice de la ambele firme , in special Avon fiind si reprezentant.
In "tineretile " mele am fost si reprezentant Avon si Oriflame , inca din generala si pana am terminat clasa a 12 . dupa  8 ani de zile o vecina ma corupt :)) si am devenit din nou reprezentant Avon .Sincer nu imi pare rau , sunt multe produse care imi plac si care nu imi plac... la ambele branduri ...Din punctul meu de vedere ambele au modalitate de distribuire a produselor asemanatoare , ambele au produse si calitative si mai slab calitative , preturile nu sunt foarte mari , cu toate ca uneori ma uimeste pretul gentilor , al bijuteriilor sau a oricaror produse non cosmetice :)) Acum eu cred ca fiecare produs isi  gaseste stapanul , oricat de bun sau de prost este produsul .. gusturile nu se discuta :)

Asadar intrebarile acestui tag sunt :

1. Care sunt primele 3 produse preferate (sau cele mai folosite) de la Oriflame ? 


1. Demachiantul Essential 3 in1 ... sunt disperata dupa el :))
2. Nu am mai folosit de mult un parfum Oriflame ,dar pe vremea cand o faceam imi placea acest Apa de toilleta Sun
 3.Imi plac in general produse cu astfel de ingrediente , dar de la oriflame imi place aceasta lotiune de corp.si produsele din aceasta gama Milk &Honney



2. Care sunt primele 3 produse preferate (sau cele mai folosite) de la Avon ? 

1. Parfumurile Avon ,am in jur de 15 parfumuri ,printre preferate Perceive , Harven Leger Intigue ,City  Rush.
2.Luciu de buze  si din acestea am in jur de 15-20 :D 
3.Lacurile ProNail  momentan nu am foarte multe , dar urmeaza sa imi imbogatesc colectia, am vazut niste nuante superbe .


 
3. Care credeți că sunt diferențele dintre cele două ? 
Diferente   chiar nu stiu , dupa cum ziceam mai sus , modul de prezentare este acelasi , brosuri , modul de distribuire a produselor asemanatoare ,preturi si mai mari si mai micute .Aaaa ce nu imi place la Oriflame este ca desi caut demachiantul de Essential de ceva timp in catalog nu il gasesc , ultima data mi-am cumparat 3 :) Sa ma asigur si de cand le-am terminat de prin vara ,nu il mai gasesc in brosura :(.La Avon gasesti mereu produsele ,daca nu este in campania asta , in cealalta sigur o sa gasesti. Cam asta cred eu ca e diferenta dintre cele2 branduri.


 4. Dacă ați putea să vă cumpărați câte produse vreți de la Avon sau Oriflame, de la care ați cumpăra ?

Clar Avon , nu stiu de ce dar imi plac mai mult produsele de la ei , unele preturi mi se par si putin mai mici ca la Oriflame ,si m-am obisnuit eu cu aceste produse ,le cunosc mai bine si  sunt multumita de ce folosesc.In comenzile Oriflame ma limitez la ce vreau strict sau daca imi face ceva cu ochiul , la Avon dau iama in produse :D Vreau si de aia , si de aia... aia mi sa terminat ...aia are pret bun sa o cumpar chiar daca mai am 10 bucati la fel :)) si tot asa ..


Dau tagul mai departe tuturor celor care au testat ambele branduri si bineînteles voua, cititoarele mele dragi.Va invit sa imi spuneti voi ce ati alege ? sau ce alegeti dintre aceste produse . daca vreti puteti raspunde intrebarilor de mai sus :)
Exceptional clothing you will find here cheap womens clothing, wholesale womens clothing, discount women s clothing.

Etichete: