My birthday wishlist


Dupa cum v-am zis  in articolul de la  giveaway  se apropie ziua mea  , asa ca mi-am facut si eu un whislist :) Nu stiu cat din ce imi doresc voi reusi sa imi fac cadou :) Sau sa primesc dar macar sa imi spun si eu of-ul , poate poate ma aude cineva :))

In primul rand  mi-as dori un paltonas ... am unul singur si m-am cam saturat de el :))
Nu-i asa ca sunt dragute :D

O pereche cizme cu toc sa se potriveasca la  palton :D Acest model imi place destul de mult .

Si de ce nu o pereche de boots , imi doresc de mult, sper sa reusesc sa imi iau  o pereche anul asta
Cam atat in materie de imbracaminte/incaltaminte .
La capitolul beauty mi-ar place sa primesc macar o oja de la Essence  , nu am stand la mine in oras  si inca nu am avut ocazia sa folosesc nici un produs de la ei , dar cine stie poate o sa imi fac un mic cadou



Am auzit numai lucruri bune despre BB-cream-uri nu am incercat nici unul pana acum ,dar poate poate se gandeste si la mine cineva :))


Si ultimul lucrusor pe lista mea ar fi un telefon :D M-am cam saturat de vechiul meu telefon ..asa ca ....








Lista ramane deschisa ... si cine vrea sa contribuie la indeplinirea dorintelor ... este bine venit :))) Glumesc bine inteles  :*

Voi ce aveti trecut pe listuta lui Mos Craciun .. sau pentru luna noiembrie ??


 Exceptional clothing you will find here women s clothes, cheap womens clothing, wholesale womens clothing.



Etichete: