Make-up de incepatoare :)

Nu sunt eu vre-un make-up artist sau cine stie ce experta in ale machiajului ..pur si simplu incerc sa ma inspir din ce vad pe la fetele pasionate de acest lucru si care se princep foarte bine . Posibil din acele fete care imi vad acum postarea si mai vad si machiajul sa rade de mine sau sa ma critice ..Dar eu accept si critici si lectii ptr perfectionare :)
Pentru azi v-am pregatit un machiaj simplu , care se face simplu cu  o trusa Elf  ,cred ca multe dintre voi aveti astfel de produse . sunt ieftine si destul de bune .















Acesta este Quadul

 Iar acestea sunt cosmeticele folosite pentru realizarea machiajului .
Fond de ten Cliniq
Pudra : bourjois
Rimel : Deborah
Fard ochi :Elf
Fard obraz :Elf
Creion ochi :Avon
Ruj :Sephora
Pensule :Elf


Nu e un machiaj ... elaborat , un machiaj profesionist , e un machiaj asa cum m-am priceput si eu .
Sper sa va placa si sa nu ma huiduiti prea tare :))



Pupici ..si ramaneti pe aproape ,  va pregatesc noi surprize . 


Exceptional clothing you will find here women s clothing , womens workout clothes, clothing websites for women.

Etichete: