duminică, 11 noiembrie 2012

Colectia mea de oje

Saptamana trecuta mi-am facut curat printre oje  si am aruncat ce nu mai era bun si se uscase  , iar ce nu mai foloseam le-am dat mai departe .Intru-cat niciodata nu sunt de ajuns . tot cumpar si tot cumpar , nu reusesc sa le folosesc si se usuca.Stiti voi vre-un truc sa le fac sa aiba viata mai lunga ?



Astea fiind zice iata cu ce am mai ramas dupa curatenie :



 Ojele cu pensula subtire pentru modele

 Ojele Salem


 Farmasi


 Avon



 Deborah



 Killys

 Orkide :Olivia


 Kallos

 Orkide  si Naty



 Diverse







Va place vreo oja din mica mea colectie ? Ce oja sa folosesc pentru urmatoarea mea  manichiura ? ce imi sugerati ? 

Exceptional clothing you will find here womens plus size clothing,women clothes, clothes for women.

Share:

7 comentarii:

  1. dar nu ai putine deloc . imi plac si eu am doar cateva din pacate .

    RăspundețiȘtergere
  2. ce multe sunt :))
    nici eu nu ma satur sa imi cumar...ce vad iau :)))

    nu m`as putea decide ce oja sa folosesti :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu-mi place sa-mi fac unghiile si atunci nici oja nu ma intereseaza dar imi place, doar ca prefer sa mi-o aplice altcineva care se pricepe:)

    RăspundețiȘtergere
  4. mama ce multe oje ai sint super alea cu sclipici ;imi place oja mov

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca la machiaje nu excelezi (scuza-mi sinceritatea te rog) la capitolul manechiura/oje stai mult mai bine, chiar imi place. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen stiu ca nu excelez si nici nu incerc sa dau sfaturi sau ceva...ma machiez doar pt mine asa cum stiu si cum pot.Recunosc mi-ar place sa o fac mult mai bine ...dar na nu poti sa le ai pe toate :))
    Ms pt opinie :*

    RăspundețiȘtergere