Be a Fashion Queen !

 



Rasfoind paginile internetului ... am descoperit cateva produse superbe ....unde credeti ?
Pe un site unde oricine poate fi in trend cu bani putini .. Fashion Queen.
Magazinul online www.fashionqueen.ro te asteapta cu   produse atat de variate si de calitate încat nu te vei putea abtine sa nu ii pasesti pragul virtual din ce în ce mai des.
Aici poti gasi tot ce iti doresti in materie de haine , incaltaminte , bijuterii si toate la preturi atractive .
Daca vrei sa fii la curent cu ce este la moda, nu trebuie decat sa iti faci un cont pe site si sa te inscrii la newsletter si vei primi prin email tot ce te intereseaza.Nimic mai simplu.
Ceea ce imi place este plata transportului , daca te grabesti  in 1-2 zile primesti comanda ta prin curier GLS  la pretul de 15 lei , iar daca ai putina rabdare si oprezi pentru Posta Romana transportul va fi gratis. Nu-i asa ca-i minunata treaba asta ?

In momentul de fata situl are promotii foarte bune de la 15 % pana la 50 % .Eu zic ca ar fi bine sa trage-ti un ochi.Sunt si produse pentru sezonul rece  .. am vazut niste gecute, super ... eu zic sa nu mai pierdetzi       timpul si sa intrati pe site , gecile se vand ca painea calda si nu mai prindetzi nici una ...:)



Treaba voastra , voi pierdetzi :P
Eu mi-am gasit multe lucrusoare frumoase , daca imi permite bugetul luna asta , poate am sa imi comand ceva de aici.Si cu siguranta am sa va arat intr-o postare viitoare .



Tu  ce ti-ai gasit dragut , pe site ?Ti-a placut ceva in mod special ?? 
                                                              

                                                               Si nu uita ....

 

  
Exceptional clothing you will find here clothes for plus size women, womens camo clothing,womens petite clothing.


   

Etichete: