Ti-ai luat pilula de ras ?






Un bărbat se căsătoreşte şi vine acasă îşi ia soţia şi soacra şi le zice:
- Fiţi atente să vă zic programul meu. Când vin acasă vreau să mănânc şi vreau să găsesc mâncarea nici prea caldă nici prea rece.
La care soţia: ietete!
La care soacra: ietete!
La care bărbatul: Nici un ietete, eu sunt bărbatul eu comand.
- După ce mănânc vreau să fac baie şi vreau să găsesc apa nici prea caldă nici prea rece în cadă.
La care soţia: ietete!
La care soacra: ietete!
La care bărbatul: Nici un ietete, eu sunt bărbatul eu comand.
- După ce fac baie vrea să îmi citesc ziarul şi vrea la fotoliu să îmi aduceţi papucii de casă.
La care soţia: Ietete!
La care soacra: Ietete!
La care bărbatul: Nici un ietete, eu sunt bărbatul eu comand.
- După ce îmi citesc ziarul vreau să mă culc, până la 12 noaptea mă culc cu soţia, după 12 noaptea mă culc cu soacra.
La care soţia:
- ietete!
La care soacra:
- Nici un ietete, el este bărbatul el comandă.


 - Alo?
- Da!
- Institutul internaţional de astrofizică, spectroscopie nucleară, prospecţiuni intergalactice, studiul quasarilor şi determinarea universurilor ciclice cu structură toroidală?
- Da, noi suntem!
- Cu Gogu de la cazane, vă rog.


 Seara târziu vine băiatul supărat de la o întâlnire, cu ochiul vânăt şi se aşază pe scaun lângă taică-su:
- Ce ai păţit, fiule?
- Mi-a dat prietena un pumn şi a plecat, iar acum sunt singur!
- Păi, nu i-ai spus ce te-am învăţat eu: timpul se opreşte în loc pentru mine când privesc în ochii tăi?
- Ăăă, aşa era?! Eu i-am spus: Ai o faţă de îmi stă ceasul.

Etichete: