Testez produse Romanesti !

  Testez produse romanesti  si sunt foarte incantata.
Cu amabilitatea Magazin-Dacic-Cool testez  produse romanesti de la Hofigal




 Sampon 5R cu Q10 si extracte naturale .Balsam de par , lotiune anticelulitica Supliform , Chel stop si sapun moale lichid vegetal.
Chel stop si sapunul moale nu sunt o noutate pentru mine le-am folosit de cateva ori de cate ori am avut probleme cu parul ,si de cand am nascut am tot avut aceste probleme. Partea buna e ca isi fac repede treaba in cel mult 2 saptamani la mine se vedea rezultatul .

 .Lotiunea contine extract de levantica, extract de mesteacan, extract de iarba mare, extract de galbenele  si extract de curpen.
Modul de folosire :Se spala parul cu sapunul moale , se usuca , apoi se frectioneaza pielea capului cu Chelstop.Dupa frectie se acopera capul cu un prosop sau casca la cald minim 30 de minute.Se usuca parul si se repeta operatiunea la 48 de ore.
Operatiunea de repeta din 2 in 2 zile si la a 4 a sedinta , ar trebuii sa se vada rezultate.Pentru intretinere este necesara 1 sau 2 spalari pe saptamana.

Sapunul moale contine extract de galbenele,musetel,patlagina,urzica coada calului,fruze de nuc si extracte de foliare ale acestora.
Sapunul impreuna cu Chelstop creste activitatea de eliminare a matretii ,combate caderea parului si creeaza un confort deosebit.
O chestie interesanta care nu stiam de ea : ptr femeile care au probleme cu firele albe ,pot folosi pe timp indelungat aceasta combinatie (peste 6 luni ) si isi pot repigmenta culoarea naturala a parului.
Nu-i asa ca e minunata aceasta treaba ?

Aceast gel pentru intretinere corporala Supliform l-am folosit pe perioada sarcinii pe burtica. Pe el scrie ca trebuie aplicat in strat subtire pe zonele afectate si se maseaza 10 minute . Eu din comoditate nu masam 10 min, ma rezumat doar la 5 , poate aceasta a fost si cauza formarii vergeturilor pe burtica pe la 7 luni si ceva .
Acum insa am sa il folosesc ca anticelulitic si am sa il masez 10min  , sa vedem ce poate face ,Dupa ce il termin  am sa va spun si voua rezultatul.







Samponul R5 si balsamul nu le-am folosit pana acum , dar in viitorul apropiat am sa o fac , sa termin samponul care il am acum inceput .Oricum am auzit numai de bine despre ele .


Pretul produselor prezentate este urmatorul:
-Sampon: -8,75 lei;
-Balsam:- 10,79 lei;
-Lotiune Chelstop:- 9,01 lei.
-Sapun moale -9,01
-Supliform -7,81 lei
Le gasiti pe toate pe situl www.magazin.daciccool.ro. bine inteles le gasiti si la magazinele gen plafar din orasele voastre , dar mai scumpe :)

Voi ati folosit ? ce stiti despre aceste produse ? Ati cumpara/t produse ?

Etichete: