Ootd

Va ziceam aici , ca e posibil sa fac  o postare cu hainutele ce mi le-am cumparat .Ei bine uite ca am reusit intr-un final .Sper sa va placa tinuta mea, si daca aveti ceva obiectii ,ceva coretii sunt deschis la orice :)

O tinuta colorata si foarte draguta din punctul meu de vedere.
Cel mai mult si mai mult imi plac pantofii nu sunt incomozi, au tocul potrivit nici prea prea nici foarte foarte :)
Sacoul este putin mai grosut si se poate purta atata in serile mai racoroase de vara sau primavara /toamna. Are manecile 3/4. si se incheie doar cu un nasture.
Colantii merg si la o tinuta mai casual /sport dar si la cea cu pantofi cu toc.




Ce parere aveti ? Va place combinatia ?Ce ati mai adauga /scoate din tinuta  ?



Vrei camasi de dama sau costume elegante dama , esti la un click distanta .

Etichete: