Music - Tag

Circula acest tag de ceva vreme prin blogosfera si m-am gandit sa il fac si eu .:) Aparent usor ,dar cand sa raspund la intrebari imi veneau o multime de melodii in minte .Dar am reusit pana la urma .Ascult in general muzica romaneasca , dar nu ma dau inlaturi de la nici un gen sau limba.De la muzica greceasca, italiana , engleza , romana ...imi plac aproape toate chiar si rock .Mai jos aveti o mica parte din ceea ce ascult eu .






                                                           sursa


1. Care este melodia ta preferată?
In momentul de fata :  animal x povestea noastra

2. Cu ce melodie te-ai trezit azi sau care a fost prima pe care ai auzit-o?
Elena Gheorghe -Your Captain Tonight  , o am ca alarma la telefon

3. Ce piesă asculți atunci când ești trist/ă?
Vesan&Ligia Moldovan Intr-o alta viata

  4. Care este cântecul care te caracterizează cel mai bine?
 Taxi -Esti iubibila 

5. Care este melodia pe care o detești?
N-am asa ceva , mie imi place cam orice muzica in general.Mai putin opera :D

 6. Ce melodie se asociază cu primul tău sărut?
Akcent -Chimie intre noi 

 7. Cu ce piesă ai asocia dragostea în viziunea ta?
Ricki-Lee -Love is all around

8. Arată-mi melodia cu care s-ar asocia viața ta peste 10 ani!
Sincer nu stiu , la cat sunt eu de imprevizibula  nu stiu ce va fi maine , dar peste 10 ani 
poate The Police -  Every Breath You Take .

  9. Știi vreo melodie în care să se cânte despre prenumele tău?
Nu nu am auzit ,daca stiti voi vre-o una va rog sa imi ziceti :))

10. Care este melodia de care nu te-ai sătura niciodată?
Dj -Aligator -Close to You

 11. Cu ce melodie ai asocia unul din visele tale?
 Keo-Skizzo Skillz -Miliardar de vise , am o multime de vise, si putine care le pot realiza :)

 12. Care este melodia care îți ridică mereu moralul?
Skizzo Skillz -Biniditat 

 13. Ce melodie o socotești ca fiind cea mai erotică din toate cele ascultate până acum?
Usher -Trading places

 14. Cu ce melodie ai asocia idealul tau masculin? 
 sarah conner - let's get back to bad boy




Pup si nu uitati de cele 2 concursuri de pe blog si de pe pagina de facebook

 Exceptional clothing you will find here plus size clothes for women, travel clothing for women, women plus size clothing.

Etichete: