Comanda mea Avon !

Si eu sunt una dintre persoanele care cumpara produse Avon luna de luna:D Sunt multe produse dragute si care le folosesc de ani de zile .
Astazi vreau sa fac prima postare de acest gen ..Haul Avon , de obicei nu ma arunc cu capul inainte si cumpar si cele netrebuincioase, stau si analizez daca am sau nu nevoie cu adevarat :) Dar nu totdeauna fac treaba asta :))Asa dar sa va arat ce mi-ai cumparat :

Sa incepem cu gelul de dus exfoliant cu capsuni , aveam cu vanilie mi-a placut si am zis sa incerc si pe cel cu capsuni.Gelul racoritot de igiena intima , aparut recent nu l-am folosit pana acum ,Rujul Shine Attract nuanta Passionate Red , ( arata cam dubios :D ei bine la folosit inaintea mea ,copilul meu :)) ) mi-a mai stricat un ruj , un fond de ten si vreo 2 creme :)) si nu in ultimul rand fondul de ten Magix Cashmere SPF 10 .

Din brosurica mi-am comandat un set de  acesorii pentru decolteu .Daca ai un decolteu prea adanc si nu vrei sa se vada prea multe ,atasezi la bretelele sutienului si gata dintr-o tinta sexy , transformi o tinuta cuminte
Acest set l-am primit usor , respectand ceva reguli la comanda.

 Cam atat luna asta cu Avon-ul :)

Voi ce v-ati comandat?

Etichete: