Halloween -Colaborare



31 octombrei Hallowen- impreuna cu cateva fete din blogosfera ne-am gandit sa pregatin fiecare cate ceva dragut despre aceasta sarbatoare imprumutata de la americani,fiecare cu ce se pricepe mai bine.

Halloween este o sărbătoare de origine celtică, preluată astăzi de multe popoare din lumea occidentală, ea răspândindu-se în secolul al XIX-lea prin intermediul imigranților irlandezi din Statele Unite ale Americii. Ea este sărbătorită în noaptea de 31 octombrie, deși în unele țări data sărbătorii variază — de exemplu, în Suedia este sărbătorită în prima sâmbătă din noiembrie. Numele provine din limba engleză, de la expresia All Hallows' Even, numele sărbătorii creștine a tuturor sfinților, sărbătoare cu care Halloweenul a devenit asociat în țările unde predomină creștinismul occidental — catolic și protestant, deoarece în aceste culte creștine, ziua tuturor sfinților este sărbătorită pe 1 noiembrie. Specific pentru Halloween este dovleacul sculptat, care reprezintă Lanterna lui Jack. Cu ocazia acestei sărbători, copiii se maschează în vrăjitori, mumii sau alte personaje și colindă pe la case întrebând „Trick or Treat?” (Păcăleală sau dulciuri?), ca o amenințare că dacă nu li se dau dulciuri, persoanei colindate i se va juca o farsă. În alte țări, Halloween este serbat prin parade și carnavaluri.
Costumele de Halloween sunt tradițional modelate după figurile supranaturale, monștri, schelete, fantome, vrăjitoare și diavoli. De-a lungul timpului, printre costumele folosite apăreau și cele ale unor personaje fictive, celebrități la ordinea zilei și arhietipuri generice, cum ar fi prințesele sau luptătorii ninja.

Mâncăruri asociate sărbătorii

 Iar o legenda zice ca :
 Numele provine dintr-o legendă. Irlandezul Jack a păcălit Diavolul să se urce într-un măr. Pentru a-l împiedica să se răzbune și să-i ia astfel sufletul, a desenat pe trunchiul copacului semnul crucii. Diavolul, înfuriat, pentru a se răzbuna l-a blestemat pe bătrânul Jack să cutreiere pentru totdeauna pământul, fără să poată intra vreodată în iad sau în rai. Singurul lucru pe care i l-a îngăduit diavolul a fost să poarte cu el un felinar care să-i lumnineze calea.


Gata despre teroie :) Acum sa va arat ce am pregatit eu :D
Pentru ca nu ma pricep la machiaj si nu am avut nici prea mult timp sa pregatesc ceva mai elaborat  , m-am hotarat sa fac cateva modele de mostruleti pe unghiute , am facut cate unul pe fiecare unghie..
O fantoma , un cap de schelet , Frankenstein , un paianjen si o plasa de paianjen- asa cum m-am priceput eu mai bine.

 Fantoma
  Cap de schelet
  Frankenstein
  Paianjen
  Panza de paianjen










Si daca tot e Haloween , zilele trecute am facut o salata de beouf si gandindu-ma la ziua aceasta m-am hotarat sa o decorez ca atare.. in consecinta salata mea are si ea un paianjen -tarantula cum vreti voi sa ii ziceti .


Sper ca va placut ce am pregatit eu pentru Halloween si sa nu ma huiduiti prea tare :))


Fetele cu care particip la aceasta colaborare sunt :
Cu siguranta au pregatit si ele lucruri minunate ,merita sa le vizitati blogurile


Alexa www.beautybyalexia.wordpress.com
Cris - http://crissscri.blogspot.ro/
Ana-Maria - http://all-in-one-blog-cu-annemarye.blogspot.ro /
Crenguta http://www.youtube.com/user/krengootza
Andreia http://deyutza87.blogspot.ro/
Anne / Lola www.lolasbox.com


 Exceptional clothing you will find here women clothing stores online, sexy womens clothing, women clothing online.

Etichete: ,