Ciorapei pentru la iarna

Iarna se apropie cu pasi repezi ,la mine astazi cel putin a fost foarte friggggg .Eu o friguroasa din fire ,iarna de  obicei port ciorapi de dedesupt de pantaloni , nu stiu cate dintre voi suportati , dar eu una fara ciorapi iarna nu prea ies din casa:)))
Asa ca m-am pus pe cautat ciorapei pentru la iarna :) si ce sa vezi am gasit un site dragut e-ciorapi.ro .
Am gasit o multitudine de cioraperi si mai grosi si mai subtiri si pentru pojartier .Foarte draguri si ieftini.
Mie una mi-au atras atentia ciorapii din bumbac , am observat ca sunt grosuti , modele frumoase , si  ii pot purta in zilele mai caldute de iarna sau chiar acum toamna asta.
Dar mai bine hai sa va arat ce am gasit .




Si preferatii mei ciorapi colorati :)

Am vazut ceva si pentru pojartiera , pentru viitoare miresici si nu numai ,sunt modele frumoase ,asa am avut si eu la nunta mea 
 Si pe negru sa fii sexy langa sot/iubit :)

Si alti ciorapei frumosi de pe site :











Ei ce parere aveti ??Va plac? Nu-i asa ca sunt draguti  si au un pret foarte bun pe deasupra.Voua ce va facut cu ochiul de pe site ?


Exceptional clothing you will find here work out clothes for women, womens fashion clothing, womens golf clothes.

Etichete: