7 lucruri despre mine - TAG

7 lucruri despre mine -TAG

Astazi fac si eu un tag care circula de mult prin blogosfera , m-am hotarat sa-l fac  mai mult ca un exercitiu de autocunoastere si asa poate ma cunoasteti si voi mai bine.Gata cu vorbaria  ...sa  dam drumul la treaba.

7 lucruri ciudate:
1. Ciudata chestie -am terminat liceu veterinar, dar 4 ani de zile nu am avut curaj sa fac o injectie unui vitel , acum dupa 7 ani sunt eleva unei scoli postliceale sanitare :) fac practica in spital pe oameni si nu imi este  frica :))
2. mi-e frica de urechelnite
3. dorm invelita cu plapuma chiar si vara :D
4. imi plac filmele horror , dar dupa ce ma uit ,mi-e frica sa mai umblu prin casa :))
5.beau apa multa  :D doarm si noapte cu sticla de apa la pat :)
6. inca un lucru ciudat :) zilele trecute cand afara era destul de rece,batea vantul ( eu fiind foarte friguroasa) toata lumea imbracata cu geci ,hanorace..etc. eu eram in bluza cu maneca 3/4 si nu imi era frig .Nu pot sa imi explic treaba asta  
7. imi place sa aranjez mancarea frumos in farfurie dar nu imi place la fel de mult sa si gatesc :D

7 lucruri pe care nu le suport:
1.minciuna
2.frigul
3.sa fiu luata de proasta
4.reclamele luuuuungi  si dese din timpul emisiunilor sau filmelor
5.mirosul de ceapa prajita
6.inganfatii/inganfatele
7.trezitul de dimineata (mai ales ca eu ma culc si  la 2-3 noaptea:D )

7 lucruri fara de care nu as putea trai:
1.copilul meu +sotul (familia)
2.apa - am zis mai sus, beau multa apa
3.telefon,
4.calculator
5.televizor (da sunt dependenta de toate3 )
6.cosmetice de orice fel
7.plimbari( daca stau o zi in casa inebunesc :D )


Sper ca v-a placut TAG-ul, il dau si eu mai departe cui nu l-a facut inca si i-ar face placere.


Nu uitati de concursul meu  : daca nu te-ai inscris inca    da click aici   si ai sansa sa castigi un voucher de 100 ron.



Etichete: