Toamna si pijamalele :)

Va ziceam aici cum putem fii sexy si cand dormim :) Deoarece eu sunt foarte friguroasa si sunt in cautarea pijamalei perfecte:D, as vrea sa va arat si voua ce Pijamale am gasit pe www.depozituldelenjerie.ro/.

Dupa cum ziceam sunt foarte friguroasa , mai ales acum cand a venit toamna si nu pot dormi fara o Pijama de bumbac .Uitandu-ma pe site am vazut o multime de modele foarte frumoase, foarte dragalase .Si partea cea mai frumoasa e ca am gasit pijamale de bumbac pentru sotul si copilul meu.
Acestea sunt pijamalele care mi-au facut mie cu ochiul :)




Am vazut chiar si camasi de noapte , eu nu port , nu am purtat niciodata , dar am gasit modele foarte dragute.si unele chiar sexy :)







Si dupa cum ziceam , ma incantat faptul ca am gasit pijamale nu doar pentru mine  ci si pentru sot si copil











A si uitasem mi-au atras atentia doua camasute de noapte pentru gravidute


Toate sunt foarte frumoase, calitative si parte cea mai frumoasa sunt la Reducereeeeee!!!!!
Sfatul meu ,daca va face cu ochiul ceva de pe site nu ezitati si   cumparati , cu siguranta nu veti da gres.Calitatea isi spune cuvantul si produsele sunt de bun gust.


Ce parere aveti despre produsele ce mi-au facut cu ochiul? Voi ati gasit altceva si mai dragut ?
Pana data viitoare v-am pupat :*
Aveti grija de voi !!!


Etichete: