My first Haul !

Daca am vazut ca se poarta , am zis sa fac si eu un mini haul ,sper sa va placa :)
Daca tot vine toamna si sunt si reduceri , am profitat de lucrul acesta si am dar iama la Miniprix :D
 Mi-am ales cateva lucrusoare nu multe doar asa cele necesare :)
O pereche de ghetute care au fost ieftine in jur de 35 de lei :)


Doua  bluzite  la vreo 2o de lei



 2 perechi de cercei si 4 bratari care le port impreuna si cam atat.

 In penny am gasit oferta la vopsea de par astea au costat 16 lei , era si de la Syoss dar brunet,si eu voiam roscat :) Abia am scapt de brunet.alea erau 23 de lei

  Iar aceasta gentuta dragutza de la Meli Melo am castigat-o pe blogul Laurei :*


Ce parere aveti de lucrusoarele mele ? Va plac? sa mai fac astfel de postari ?
Si apropo pe langa lucrusoarele cumparate de la Miniprix mai gasiti si pantofi sport si pantofi de piele ,pentru toate gusturile.


Etichete: